مانیتور گیمینگ ۵۵ اینچی AROUS S55U گیگابایت با وضوح 4K و سیستم‌عامل اندروید معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گیگابایت از مانیتور گیمینگ ۵۴٫۶ اینچی کوانتوم‌دات جدید خود با وضوح 4K، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و سیستم‌عامل اندروید رونمایی کرد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از همین‌حالا خریداری کنند.
تبلیغات

گیگابایت یکی از برندهای پیشرو در حوزه‌ی سخت‌افزارهای گیمینگ است. این شرکت اکنون مانیتور گیمینگ گیگابایت جدید خود موسوم به ARUS S55U را معرفی کرد که به جمع خانواده‌ی نمایشگرهای 4K این شرکت اضافه می‌شود.

S55U با پنل بزرگ ۵۴٫۶ اینچی کوانتوم‌دات با وضوح UHD، بخش جدیدی در نمایشگرهای مخصوص بازی ایجاد می‌کند. این محصول علاوه‌بر ابعاد بزرگ و وضوح‌ تصویر بالا، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ پاسخ‌گویی فوق‌العاده‌ دو میلی‌ثانیه و اتصال HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند که نوید تجربه‌ای عالی در اجرای بازی‌های 4K را می‌دهد.

این مانیتور گیگابایت همچنین به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید و اپلیکیشن‌های محبوب نتفلیکس، یوتیوب و کروم‌کست عرضه می‌شود که آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرگرمی‌های خانگی تبدیل می‌کند.

مانیتور گیمینگ ARUS S55U گیگابایت

به گزارش ویدئوکاردز، گیگابایت از زمانی‌که سال گذشته اولین نمایشگر 4K خود را معرفی کرد، در ارائه‌ی مانیتورهای گیمینگ رده‌بالا با این وضوح تصویر، یکی از شرکت‌های پیشرو بازار بوده است. همه‌ی نمایشگرهای 4K این شرکت از HDMI 2.1 بهره می‌برند که استاندارد جدیدی را برای مانیتورهای 4K گیمینگ ایجاد می‌کند.

مانیتورهای 4K گیگابایت مورد استقبال رسانه‌ها و جوامع سراسر جهان قرار گرفته‌اند. به‌عنوان مثال نمایشگر FV43U به‌دلیل سیستم رنگ و همچنین کنتراست عالی، در کلاس خود پیشرو بازار است و رسانه‌ی معتبر تامزهاردور نیز آن را به‌عنوان پادشاه مانیتورهای گیمینگ ۴۳ اینچی معرفی کرده است. این محصول با پنل OLED خود و به‌دلیل زیبایی‌شناسی و عملکرد بی‌نظیر، جایزه‌ی IF Design Award را در سال ۲۰۲۲ دریافت کرد. همچنین سری M گیگابایت در رسانه‌های فناوری متمرکز بر مانیتور، به‌عنوان بهترین نمایشگرهای بازی 4K مورد تحسین قرار گرفته است.

مانیتور گیمینگ ARUS S55U گیگابایت

گیگابایت درحال‌حاضر طیف گسترده‌ای از مانیتورهای بازی 4K را با ابعاد ۲۸ تا ۵۴٫۶ اینچ دراختیار گیمرها قرار می‌دهد. نمایشگر جدید S55U این شرکت با ابعاد کاملاً جدید برای افرادی که به‌دنبال تجربه‌ی تماشای کاملاً فراگیر روی یک مانیتور بازی بزرگ خانگی هستند، گزینه‌ای بسیار جذاب خواهد بود.

گیگابایت درحال‌حاضر مانیتورهای گیمینگ 4K خود را به بازار عرضه کرده و برای اطلاعات بیشتر درمورد محصولات این شرکت می‌توانید به وب‌سایت آرائوس گیگابایت مراجعه کنید. در ادامه می‌تولید ویدئو آنباکس این محصول را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات