تعطیلی در چین عرضه مانیتور مینی LED معرفی‌نشده اپل را به تأخیر انداخت

یک‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از تحلیلگران صنعت نمایشگر می‌گوید عرضه‌ی مانیتور جدید اپل که با هدف پر کردن خلأ بین Studio Display و Pro Display XDR تولید می‌شود چند ماه به تأخیر افتاده است.
تبلیغات

راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، روز گذشته در توییت جدیدی مدعی شد عرضه‌ی مانیتور ۲۷ اینچ جدید اپل که از فناوری مینی LED استفاده می‌کند تا ماه اکتبر ۲۰۲۲ (مهر و آبان ۱۴۰۱) به تأخیر افتاده است. یانگ پیش‌تر گفته بود مانیتور مورد اشاره در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد و تیر ۱۴۰۱) از راه می‌رسد.

براساس آنچه 9to5Mac می‌نویسد، موج جدید قرنطینه در چین به دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به ویروس کرونا به‌عنوان عامل تأخیر در عرضه‌ی مانیتور جدید اپل معرفی شده است. گفته می‌شود به‌دلیل این تعطیلی‌ها اپل تصمیم گرفته تولیدات کارخانه‌ی کوانتا را به کارخانه‌ی دیگری منتقل کند.

از زمان عرضه‌ی مانیتور استودیو دیسپلی به بازار، گزارش‌های ضدونقیضی درباره‌ی آینده‌ی مانیتورهای اپل شنیده‌ایم. استودیو دیسپلی خلأ مهمی را در خانواده‌ی مانیتورهای اپل پر کرد، بااین‌حال هرآنچه را که مشتریان انتظار داشتند به آن‌ها ارائه نداد. یکی از انتقادات نسبت‌ به استودیو دیسپلی این است که مانیتور موردبحث از فناوری مینی LED استفاده نمی‌کند.

مانیتور جدیدی که بتواند در بین استودیو دیسپلی و Pro Display XDR قرار بگیرد می‌تواند جوابگوی نیاز بسیاری از کاربران باشد. البته مشخص نیست که اپل واقعاً قصد پر کردن این خلأ را دارد یا خیر. شاید اهالی کوپرتینو در نهایت مدل جدید Pro Display XDR را معرفی کنند.

مدتی پیش در گزارشی تأییدنشده اعلام شده بود اپل روی مدل جدیدی از مانیتورهای خود کار می‌کند که وضوح بالاتری نسبت‌ به Pro Display XDR دارد. قیمت و تاریخ عرضه‌ی مانیتور جدید اپل فعلاً نامشخص است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات