ایسر دو مانیتور گیمینگ از خانواده Predator و Nitro را با نرخ تأخیر یک میلی‌ثانیه معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسر دو مانیتور جدید از خانواده‌ی نیترو و پردیتور را رونمایی کرده است که ظاهراً با مشخصات درخورتوجهشان می‌توانند به چالشی برای رقبا تبدیل شوند.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سیستم گیمینگ، یک مانیتور بازی باکیفیت است. ایسر این مسئله را به خوبی می‌داند و به‌همین‌دلیل، نمایشگرهای فوق‌العاده‌ای را برای گیمرها عرضه می‌کند.

اخیراً این شرکت اعلام کرده در حال گسترش مجموعه مانیتورهای گیمینگ خود با دو گزینه‌ی کاملاً جدید است که مانیتور ایسر Predator XB273K LV و مانیتور Acer Nitro XV272U RV نام دارند. باتوجه به مشخصات اعلام‌شده، دو مانیتور جدید ایسر هیولاهایی هستند که رقیبان خود را یکی پس از دیگری کنار خواهند زد.

به گزارش ویندوز سنترال، Acer Predator XB273K LV مانیتور IPS پرچم‌دار جدید ایسر است که از مشخصات آن می‌توان به وضوح 4K UHD، نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه اشاره کرد. همچنین این مانیتور دارای حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، طیف رنگی DCI-P3 با پوشش‌دهی ۹۵ درصد و نسبت کنتراست ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰:۱ است.

درگاه‌های موجود شامل دو پورت HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، یک USB-C، چهار پورت USB-A، چهار پورت USB-B و خروجی صدا می‌شوند. این مانیتور سبک است و با دو اسپیکر عرضه خواهد شد. البته برای داشتن آن باید پول زیادی هزینه کرد اما می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های گیمینگ 4K ممکن را به شما ارائه دهد.

پنل پشتی نمایشگر Acer Predator XB273K LV

درمقابل، Acer Nitro XV272U RV با وجود داشتن مشخصات فوق‌العاده چشم‌گیر، بیشتر مانیتوری میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه‌ تلقی می‌شود. اگر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر QHD ایسر برای شما کافی نیست، می‌توانید برای داشتن تصاویری روان‌تر آن را تا ۱۷۰ هرتز اورکلاک کنید.

از دیگر ویژگی‌های مانیتور ایسر می‌توان به زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌، توانایی پشتیبانی از HDR400 و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت اشاره کرد. همچنین گزینه‌های ورودی این پنل HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 هستند. این مانیتور نیز مانند همتای قدرتمندتر خود با دو بلندگو عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید از جلوه‌های بصری و باشکوه بازی‌های رایانه‌ی شخصی لذت ببرید اما نمی‌خواهید به‌اندازه مدل Predator هزینه کنید، Acer Nitro XV272U RV انتخابی فوق‌العاده است.

پنل پشتی نمایشگر Acer Nitro XV272U RV
Acer Nitro XV272U RV
مانیتور Acer Nitro XV272U RV
مانیتور Acer Nitro XV272U RV

انتظار می‌رود هر دو این نمایشگرها در زمان عرضه در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ جزو بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار باشند. Acer Predator XB273K LV با قیمت مانیتور ۹۹۹ دلار/۹۴۹ یورو دردسترس خواهد بود، درحالی‌که Acer Nitro XV272U RV قیمت پایین‌تر ۴۴۹ دلار/۳۹۹ یورو را خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات