نمایشگر ثانویه ۱۴ اینچی ایسوس اواخر امسال عرضه خواهد شد

دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس اعلام کرده است نمایشگر ۱۴ اینچی ProArt Display PA147CDV را در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ در آمریکای‌شمالی عرضه می‌کند.
تبلیغات

ProArt Display PA147CDV صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی است که ایسوس آن را به‌عنوان نمایشگر ثانویه برای افراد خلاق طراحی کرده است. با فرم کوچک و نسبت تصویر ۳۲:۹ فوق‌عریض، به‌نظر می‌رسد ایسوس صفحه‌نمایش ثانویه یکی از لپ‌تاپ‌های دوئو خود را جدا و آن را به مانیتوری خارجی تبدیل کرده است.

سپتامبر گذشته، مشخصات فنی مانیتور PA147CDV منتشر شد؛ اما در‌حال‌حاضر، ایسوس آن را در نمایشگاه NAB 2022 لاس‌وگاس به‌نمایش گذاشته است. این شرکت می‌گوید قصد دارد این مانیتور را در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ در آمریکای‌شمالی با قیمتی نامعلوم عرضه کند.

براساس گزارش ورج، مانیتور ایسوس از Pen Protocol 2.0 مایکروسافت پشتیبانی می‌کند و صفحه‌ای داخلی برای تقلید از عملکرد سرفیس دایل دارد. همین ویژگی‌ها PA147CDV را به وسیله‌ی جانبی‌ مفیدی برای افراد خلاق، آن‌هم بدون صرف هزینه‌ی زیاد، تبدیل می‌کند. امیدواریم قیمت آن ارزان‌تر از نمایشگرهای رقیب با اندازه‌ی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر باشد.

نمایشگر ثانویه PA147CDV ProArt

PA147CDV صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی ۱۹۲۰ در ۵۵۰ IPS دارد و به یک پورت HDMI و دو درگاه USB-C مجهز است. همچنین، پایه‌ی این محصول به آن اجازه می‌دهد به‌صورت افقی یا عمودی بچرخد.

ایسوس علاوه‌بر PA147CDV، دو مانیتور دیگر را نیز به‌نمایش گذاشته است که اواخر امسال عرضه می‌شوند. ProArt Display OLED PA32DC مانیتوری ۳۱٫۵ اینچی است که در سپتامبر گذشته معرفی شد و قرار است در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری در آمریکای‌شمالی فروخته می‌شود. همچنین، مانیتور فوق‌عریض ProArt Display PA348CGV با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز که در CES 2022 معرفی شد، به آن ملحق خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات