مانیتور منحنی ۳۰ اینچی ردمی با قیمت ۲۰۴ دلار معرفی شد

سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ منحنی ۳۰ اینچی ردمی نرخ نوسازی ۲۰۰ هرتز و وضوح WFHD دارد و فضای رنگی بالایی را پوشش می‌دهد.
تبلیغات

مانیتور گیمینگ شیائومی تحت برند ردمی رونمایی شد. به‌نقل از نوت‌‌بوک‌چک، مانیتور ۳۰ ​​اینچی که اکنون در وب‌سایت فروشگاه آنلاین چینی JD.com فهرست شده است، انحنای صفحه 1800R، نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح WFHD دارد. همان‌طور که مطالب بازاریابی شیائومی نشان می‌دهد، وضوح WFHD به ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره دارد که معمولاً پایین‌ترین وضوح در فرمت‌های فوق عریض محسوب می‌شود.

مانیتور گیمینگ خمیده ۳۰ اینچی شیائومی

افزون‌براین، شیائومی مدعی شده که مانیتور مذکور ۱۲۶ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۲۰۰ هرتز دارد. غول فناوری چین اعلام کرد که این مانیتور از فناوری AMD FreeSync Premium برای کاهش شدت پارگی تصویر و همچنین گواهی TÜV و SGS برای انتشار نور آبی کم و کاهش فشار چشم پشتیبانی می‌کند. مانیتور منحنی ردمی ظاهراً حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت و زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این مانیتور ردمی می‌توان به پورت HDMI 2.1، پورت HDMI 1.4، پورت DisplayPort 1.2 با اندازه کامل و جک ۳٫۵ میلی متری اشاره کرد. قیمت مانیتور منحنی ۳۰ اینچی ردمی برای سفارش از ۸ آوریل (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) در چین ۱۲۹۹ یوان (۲۰۴ دلار آمریکا) تعیین شده است. هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی مانیتور منحنی‌اش را خارج از چین عرضه می‌کند یا خیر. باوجوداین، خرده‌فروشان شخص ثالث احتمالاً فروش آن را شروع می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات