قیمت مانیتور بعدی اپل احتمالا نصف پرو دیسپلی XDR خواهد بود

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گفته می‌شود اپل درصدد رونمایی مانیتور جدیدی در سال ۲۰۲۲ است که ظاهرا قیمتش بسیار ارزان‌تر از پرو دیسپلی XDR کنونی خواهد بود.
تبلیغات

شواهد نشان می‌دهد که غول دنیای فناوری با همکاری ال‌جی در حال ساخت مدل‌های ارزان‌قیمت پرو دیسپلی XDR است. اکنون گزارشی از مارک گِرمن منتشر شده است که درواقع می‌تواند مُهر تأییدی بر این موضوع باشد.

گِرمن می‌گوید که مانیتور اپل احتمالا ۲،۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که بسیار ارزان‌تر از پرو دیسپلی کنونی است. درحال‌حاضر، سایر مشخصات در هاله‌ای ابهام است؛ اما احتمالا قیمت ارزان‌تر آن بدین‌معنی نخواهد بود که مانیتور مذکور کم‌کیفیت یا ضعیف خواهد بود. گِرمن می‌گوید که هزینه‌ی تولید نمایشگر برای Pro Display XDR احتمالا از زمان عرضه‌ی آن کاهش یافته است؛ بنابراین، شاید اپل تواند با قیمت کمتر همان سطح کیفی را ارائه دهد.

تاکنون، شایعات اندکی دراین‌باره منتشر شده است؛ اما چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد غول دنیای فناوری در حال تولید مانیتور ارزان‌ قیمت است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای مک مینی باشد. علاوه‌براین، اخیرا گزارش شده است که ال‌جی در حال ساخت دو پنل ۲۴ و ۲۷ اینچی است که درواقع، می‌تواند مربوط به همان دو مدل نمایشگر مقرون‌به‌صرفه باشد.

به‌طورکلی، کوپرتینویی‌ها معمولا مانیتورهایشان را درکنار مک پرو در رویداد توسعه‌دهندگان رونمایی می‌کنند؛ بنابراین، دور از انتظار نخواهد بود که اپل در رویداد توسعه‌دهندگان ۲۰۲۲ نسل بعدی مانیتور حرفه‌ای خود را رونمایی کند.

قیمت مانیتور Xdr اپل هم‌اکنون 5000 دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات