تا ۳۰ درصد روشنایی بیشتر نسبت به نسل گذشته با OLED EX ال جی

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی OLED EX تا ۳۰ درصد روشنایی بیشتر و حاشیه‌های باریک‌تری را نسبت به سایر تلویزیون‌های OLED ارائه می‌دهد.
تبلیغات

مدتی است که اخبار مختلفی از نوآوری‌‌های جذاب و طرح‌های مفهومی چشمگیر ال‌جی دیسپلی برای نمایشگرهای تلویزیون منتشر می‌شود. شرکت مذکور همچنین چندین طرح صفحه‌نمایش شفاف خود را به نمایش گذاشته که سایر سازندگان تلویزیون نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش گیزموچاینا، ال‌جی دیسپلی اکنون فناوری «OLED EX» خود را برای تلویزیون‌های OLED معرفی کرده و می‌گوید این فناوری جدید تا ۳۰ درصد روشنایی بیشتری در مقایسه با نمایشگرهای OLED فعلی ارائه می‌دهد. OLED EX از دوتریوم و فناوری EX مبتنی‌بر الگوریتم شخصی‌سازی‌شده برای دستیابی به روشنایی بهتر نمایشگر استفاده می‌کند.

LG OLED EX

ال‌جی دیسپلی در توضیح مفهوم پشت OLED EX می‌گوید EX تکامل (Evolution) و تجربه (Experience) را نشان می‌دهد و در راستای هدف این شرکت برای ارائه‌ی تجربیات جدید به مشتریان از طریق فناوری OLED توسعه یافته است.

OLED EX نرخ پاسخگویی سریع‌تر و عملکرد کلی بهتر نمایشگر را ارائه می‌دهد. این فناوری امکان کنترل بیشتر نمایشگر تلویزیون را با استفاده از فرآیندهای یادگیری ماشینی فراهم کرده و انرژی ورودی را برای بیان دقیق‌تر جزئیات و رنگ‌های محتوای ویدئویی در حال پخش بهینه می‌کند. با کاهش ضخامت تا ۳۰ درصد، ال‌جی دیسپلی می‌گوید صفحه‌نمایش OLED EX حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت و تجربه‌ی تماشای همه‌جانبه‌تری را در طراحی پریمیوم ارائه می‌دهد.

ال جی دیسپلی از سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ از فناوری OLED EX در تمام نمایشگرهای تلویزیون OLED تولیدشده در کارخانه‌های خود در پاجو (کره جنوبی) و گوانگ‌ژو (چین) استفاده خواهد کرد. OLED EX بخشی از مجموعه‌نمایشگرهای ال‌جی در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات