ال جی PuriCare AeroTower با کمترین صدا هوای محل زندگی شما را تمیز می‌کند

یک‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ال جی تصفیه‌کننده‌ی جدیدی به نام PuriCare AeroTower تولید کرده است که می‌تواند با کمترین صدا، هوای محیط را تصفیه و حتی گرم کند.
تبلیغات

ویروس کرونا در دو سال گذشته باعث شده است شرکت‌ها بیشتری روی دستگاه‌هایی تمرکز کنند که کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می‌بخشند. اکنون که هوا سردتر از چند ماه پیش شده است، بد نیست بتوانیم با تصفیه‌کردن هوای داخل خانه، نه‌تنها محیط را از بیماری پاک کنیم؛ بلکه آن را گرم نگه داریم. محصول جدید ال جی که PuriCare AeroTower نام دارد، دقیقا به‌همین‌منظور ساخته شده و برای این کار فوق‌العاده است.

به‌گزارش دیجیتال ترندز، این تصفیه‌کننده‌ی هوا هم‌زمان به‌عنوان فن و بخاری کار می‌کند. LG PuriCare AeroTower قرار است در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی شود. AeroTower می‌تواند ۳۶۰ درجه‌ی کامل بچرخد و هوا را در یکی از سه حالت مستقیم و عریض و پخش‌شده ارائه دهد.

حالت مستقیم هوا را با زاویه‌ای باریک ازطریق گارد پخش‌کننده هدایت می‌کند؛ درحالی‌که حالت عریض نسیم افقی گسترده‌ای را منتشر می‌کند. حالت پخش‌شده نیز جریان عمودی و غیرمستقیمی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود هوا راکد نباشد. شما می‌توانید انتخاب کنید که دما در حالت‌های مختلف تا ۸۶ درجه‌ی فارنهایت اضافه شود.

PuriCare AeroTower

شاید مهم‌ترین ویژگی AeroTower حجم آن باشد. این دستگاه با تنها ۲۳ دسی‌بل می‌تواند در دفتر کار خانگی قرار بگیرد، بدون اینکه مزاحم تماس‌های ویدئویی شود؛ زیرا عملا بی‌صدا است. ال‌جی Puricare AeroTower از فیلتر HEPA چندمرحله‌ای برای جذب ۹۹٫۹۷ درصد ذرات با اندازه ۰٫۳ میکرون استفاده می‌کند.

همچنین، در این محصول از فناوری UVnano برای از‌بین‌بردن باکتری‌هایی استفاده شده است که ممکن است در استفاده‌ی طولانی‌مدت روی فن جمع شوند. وجود چنین فیلتری در Puricare AeroTower بدین‌معنا است که فرقی نمی‌کند در کدام فصل سال هستید، این دستگاه همیشه مطمئن می‌شود هوای درون محل زندگی‌تان پاک باشد. اگر حیوان خانگی در خانه خود دارید، این دستگاه می‌تواند به افزایش کیفیت هوای محل زندگی شما کمک کند.

می‌توانید داده‌های جمع‌آوری‌شده از کیفیت هوا را با صفحه‌ی LCD تصفیه‌کننده یا از‌طریق اپ موبایل LG ThinQ بررسی کنید. همچنین، می‌توانید از این اپ برای تغییر تنظیمات AeroTower استفاده کنید؛ حتی اگر در خانه نیستید.

تصفیه‌کننده‌ی هوای جدید ال‌جی ظاهری بسیار شیک دارد و می‌تواند به‌راحتی جای خود را میان دکورسیون خانه‌های جدید پیدا کند و دو رنگ بژ و نقره‌ای آن باعث می‌شوند گزینه‌های بیشتری دراختیار خریدار قرار بگیرد. درپایان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اطلاعات دسترسی و سایر جزئیات تصفیه‌ی هوای LG PuriCare AeroTower در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات