ردمی مانیتور ۲۷ اینچی پرو را با وضوح 2K رونمایی کرد

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
جدید‌ترین مانیتور ردمی به صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی IPS LCD مجهز است و قابلیت تنظیم آن در جهات مختلف (بالا و پایین) وجود دارد. این محصول با قیمت ۲۵۱ دلار فروخته می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، امروز مانیتور ردمی در‌کنار مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی در چین معرفی شدند. این محصول با نام Redmi Monitor 27 inch Pro شناخته می‌شود و وضوح 2K را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

مشخصات و ویژگی‌های مانیتور ۲۷ اینچی پرو ردمی

مانیتور ردمی RMMNT27NQS از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (2K) بهره می‌برد و ۱۶٫۷ میلیون رنگ و روشنایی ۳۰۰ نیت را به‌نمایش می‌گذارد.

مانیتور پرو ردمی در حالت چرخش

صفحه‌نمایش از ۱۰۰ درصد طیف رنگ sRGB و کاهش نور DC پشتیبانی می‌کند و از گواهینامه‌ی TÜV Rheinland و SGS برای انتشار نور آبی کم برخوردار است.

ازآنجاکه مانیتور جدید ردمی مدلی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود، تعداد پورت محدودی را ارائه می‌دهد. نکته دیگر اینکه مانیتور مذکور پورت HDMI 1.4 و DP 1.2 و پورت صدا دارد.

مانیتور ردمی

این مانیتور را می‌توان در جهات بالا و پایین تنظیم و به جلو و عقب مایل کرد و چرخاند و روی دیوار نصب کرد. همچنین، می‌توان از آن به‌صورت عمودی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های مانیتور ۲۷ اینچی ردمی می‌توان به پوشش مغناطیسی پورت‌ها و سوراخ در پایه برای مدیریت کابل اشاره کرد.

قیمت و دسترسی مانیتور ۲۷ اینچی پرو ردمی

مانیتور ۲۷ اینچ پرو ردمی

قیمت مانیتور ۲۷ اینچی پرو ردمی در چین ۱،۵۹۹ یوآن (۲۵۱ دلار) است؛ اما برای مدت محدودی با قیمت ۱،۳۹۹ یوآن (۲۱۹ دلار) در‌دسترس است. این محصول در چین با سه‌ سال گارانتی عرضه می‌شود و درحال‌حاضر، گزارشی مبنی‌بر عرضه‌ی آن در بازار‌های بین‌المللی وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات