ایسر از سه مدل مانیتور گیمینگ سری پردیتور رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسر از سه مدل مانیتور گیمینگ سری پردیتور رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها صفحه‌نمایش منحنی دارد و دو مدل دیگر از صفحه‌نمایش فلت برخوردار هستند.
تبلیغات

ایسر سه مدل مانیتور گیمینگ از سری پردیتور معرفی کرده است که X38 S،اX28 و CG437K S نام دارند. هر یک از مدل‌های معرفی‌شده از ویژگی‌های جالب و منحصربه‌فردی برخوردار است که می‌توان به نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، صفحه‌نمایش منحنی یا ابعاد ۴۲٫۵ اینچی اشاره کرد. ایسر تلاش کرده است با رونمایی از این مانیتورها، خود پاسخگوی نیاز گیمرهای کنسول و رایانه شخصی باشد.

پردیتور CG437K S

به گزارش Wccftech، مانیتور CG437K S ایسر دارای صفحه‌نمایشی ۴۲٫۵ اینچی است که رزولوشن 4K را به گیمرها ارائه می‌دهد. در پنل پشتی، درگاه HDMI 2.1 قرار دارد که استفاده از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برای تجربه‌ی هرچه بهتر بازی‌های ویدئویی به کاربر ارائه می‌دهد. در واقع می‌توانید بازی‌هایی در سبک شوتر اول شخص یا مسابقات اتومبیل‌رانی را در صفحه‌نمایشی ۴۲٫۵ اینچی با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی تجربه کنید.

مانیتور جدید ایسر از گواهی VESA DISPLAYHDR 1000 برخوردار است که بیان می‌کند مانیتور CG437K S ایسر از دقت بالایی در تولید رنگ بهره می‌برد. بدنه‌ی پردیتور CG437K S از نوارهای RGB استفاده می‌کند که چراغ‌های آن قابل برنامه‌ریزی هستند تا جلوه‌ی بصری خاصی ارائه بدهند. علاوه بر آن، امکان همگام‌سازی نوارهای RGB با اپلیکیشن‌های پخش موسیقی وجود دارد تا هم‌زمان با ریتم آهنگ، شدت نور چراغ‌ها و رنگشان تغییر کند.

پردیتور X38 S

ایسر در ادامه مانیتوری ۳۷٫۵ اینچی با صفحه‌نمایش منحنی به نام پردیتور X38 S معرفی کرده است که رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را به کاربر ارائه می‌دهد. انحنای صفحه‌نمایش به 2300R می‌رسد و از طیف رنگی DCI-P3 تا ۹۸ درصد را پشتیبانی می‌کند. جدیدترین مانیتور ایسر قادر به پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا است و همچنین توانسته VESA DISPLAYHDR 600 را به دست آورد. 

پردیتور X28

مانیتور X28  از کوچک‌ترین صفحه‌نمایش در میان محصولات معرفی‌شده‌ی ایسر برخوردار است. در اطراف صفحه‌نمایش، حاشیه بسیار باریکی مشاهده می‌شود. پردیتور X28 با برخورداری از نرخ نوسازی ۱۵۵ هرتزی و رزولوشن UHD می‌تواند یکی از محبوب‌ترین مانیتورهای گیمینگ بازار شود.

قیمت مانیتور ایسر CG437K S معادل ۱۸۰۰ دلار تعیین شده است و دو مدل X28 و X38 S به ترتیب با برچسب قیمت ۱۳۰۰ و ۲۰۰۰ دلاری روانه‌ی بازار ایالات متحده و دیگر نقاط دنیا کند. مدل کوچک‌تر X28 در ماه آگوست، مدل X38 S در ماه سپتامبر و مدل CF437K S در ماه نوامبر روانه‌ی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات