مدل مفهومی مانیتور گیمینگ خم شدنی ال ‌‌جی در CES 2021 ارائه خواهد شد

یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی در CES ۲۰۲۱ مدل مفهومی مانیتور گیمینگ قابل خم شدن را به نمایش خواهد گذاشت که از Cinematic Sound OLED بهره می‌برد.
تبلیغات

به گزارش Engadget، ال‌جی قصد دارد در CES ۲۰۲۱ محصولات مختلفی معرفی کند. یکی از این محصولات مدل مفهومی مانیتور مخصوص بازی خواهد بود که صفحه‌نمایش آن قابل خم شدن است. این مانیتور از سیستم Cinematic Sound OLED بهره می‌برد.

کانسپت مانیتور گیمینگ خم‌شدنی ال‌جی در اندازه ۴۴ اینچ تولید شده است و وضوح تصویر 4K پیش روی کاربران قرار می‌دهد. ویژگی خم شدن آن باعث می‌شود بتوان مانیتور را از حالت مسطح به حالت خمیده درآورد؛ چنین صفحه‌نمایشی هم برای بازی‌کردن و هم برای فیلم دیدن مناسب خواهد بود. در حالت مسطح می‌توانید فیلم ببینید و تنها با فشار دادن یک دکمه، صفحه‌نمایش به حالت خمیده درمی‌آید و می‌توانید با آن مشغول بازی کردن شوید.

ال‌جی سال گذشته یک صفحه‌نمایش ۶۵ اینچی به نمایش گذاشت که به حالت خمیده درمی‌آمد. تفاوت محصول جدید با محصول سال گذشته این است که مانیتور ال‌ جی به لطف فناوری Cinematic Sould OLED، تنها ۰٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد. این تکنولوژی باعث شده است مانیتور گیمینگ خم شدنی ال‌جی بسیار باریک باشد و صدا از مرکز آن خارج شود.

این مانیتور مفهومی ال‌جی از تکنولوژی Variable refresh rate پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آن از ۴۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز تغییر پیدا می‌کند. در حال حاضر می‌توان مانیتورهای مخصوص بازی در بازار پیدا کرد که نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آن‌ها به ۲۴۰ یا ۳۶۰ هرتز می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات