ایسر نمایشگرهای خمیده گیمنگ جدید از سری Nitro XZ2 معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
ایسر چند مدل نمایشگر خمیده‌ی گیمینگ از سری Nitro XZ2 معرفی کرد که مجهز به قابلیت‌هایی همچون HDR و FreeSync هستند.
تبلیغات

ایسر نمایشگرهای جدیدی را با تمرکز روی بازار گیمینگ معرفی کرد که قابلیت‌های متنوع را جهت بهبود تجربه‌ی کاربری به گیمرها ارائه می‌کنند. از امکانات مهم نمایشگرهای جدید خانواده‌ی Nitro XZ2 می‌توان به پشتیبانی از AMD Radeon FreeSync و DisplayHDR 400 تحت مجوز VESA اشاره کرد. نمایشگرهای جدید، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای دارند و با قیمت ۱۹۹/۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

خانواده‌ی جدید محصولات ایسر شامل یک مدل ۳۱/۵ اینچی به‌نام Nitro NZ322QU و یک مدل ۲۷ اینچی به‌نام Nitro XZ272 می‌شود که تا نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز را به کاربر ارائه می‌کنند. مدل دیگری هم در ابعاد ۲۳/۶ اینچی و به‌نام Nitro NZ242Q عرضه می‌شود که نرخ نوسازی ۱۴۰ هرتز دارد. مانیتورهای جدید ایسر به‌لطف بهره‌مندی از فناوری Visual Response Boost یا VRB، زمان پاسخ یک میلی‌ثانیه دارند که تصاویر را بسیار نرم‌تر و بدون اثر مات شدن در صحنه‌های سریع و اکشن، نمایش می‌دهند.

نمایشگرهای جدید ایسر با قیمت پایه‌ی ۱۹۹/۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند

مانیتور ایسر سری Nitro XZ2 از استانداردهای دیسپلی‌پورت و HDMI پشتیبانی می‌کنند که با فناوری اختصاصی AMD FreeSync، ترکیب می‌شوند. فناوری مذکور، فریم‌های خروجی کارت گرافیک را با نمایشگر همگام می‌کند تا جلوه‌های بصری طبیعی‌تری حتی در صحنه‌های شلوغ به کاربر ارائه شود.

فناوری DisplayHDR 400 تحت مجوز VESA، روشنایی ۴۰۰ نیتی را به مانیتور جدید ایسر اضافه می‌کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به نرخ کنتراست ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰:۱ و پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد که تصاویر بسایر روشن را با رنگ‌های طبیعی به کاربر ارائه می‌کند. به‌علاوه، نمایشگرهای جدید سری Nitro XZ2 انحنای 1500R دارند که عمق تصویر بهتری نسبت به نمایشگرهای تخت ارائه می‌کنند.

رزولوشن فول‌اچ‌دی در نمایشگرهای جدید ایسر، باعث نمایش جلوه‌های بصری با شفافیت بالا و بسیار شارپ می‌شود که برای کاربری‌های گیمینگ، ویرایس عکس و مشاهده‌ی انواع ویدئو و فیلم جذاب خواهد بود. گیمرها می‌توانند با انتخاب از میان ۱۱ سطح نور سیاه در نمایشگرها، جزئیات بسیار بهتری را حتی در صحنه‌های تاریک مشاهده کنند. به‌علاوه، سیستم تنظیم‌گری ۶ محور در محصولات جدید ایسر، امکان تنظیم رنگ و سطوح نما و اشباع آن را به کاربر می‌دهد تا تجربه‌ای اختصاصی برای خود تنظیم کند.

نمایشگر جدید خمیده ایسر Nitro XZ2
نمای رو به رو نمایشگر جدید ایسر Nitro XZ2
نمای بالا نمایشگر جدید ایسر Nitro XZ2
نمای پشت نمایشگر جدید ایسر Nitro XZ2

ایسر در نمایشگرهای جدید قابلیتی اختصاصی به‌نام Display Widget ارائه می‌کند که تنظیمات بهینه مخصوص هر کاربر را آسان می‌کند. کاربر با استفاده از این قابلیت می‌تواند محدوده‌ی نما در نمایشگر را به‌همراه تنظیمات دیگر، سفارشی‌سازی کند. حتی می‌توان برای هر اپلیکیشن، تنظیمات منحصربه‌فردی پیاده‌سازی کرد.

ایسر در محصولات جدید خود دو پورت HDMI و دیسپلی‌پورت ارائه می‌کند که برای اتصال سریع به انواع کامپیوتر شخصی، کافی خواهند بود. قابلیتی به‌نام Acer Game Mode هم در مانیتور دیده می‌شود که ۸ حالت پیش‌فرض بازی را برای بهینه‌سازی جلوه‌های بصری هماهنگ با محتوای درحال پخش، ارائه می‌کند. هشت حالت تصویری به‌نام‌های Action, Racing, Sport, User, Standard, ECO, Graphics و Movie در نمایشگرها وجود دارند. تنظیمات نیز ازطریق منوی روی نمایشگر یا کلید میان‌بر دردسترس کاربر قرار می‌گیرند.

مانیتور جدید ایسر مجهز به پنل ضد تابش VA هستند که زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای را در محورهای افقی و عمودی برای کاربر به ارمغان می‌آورد. پایه‌ی نمایشگر نیز با قابلیت‌های تنظیم ارتفاع و زاویه، ارگونومی را تا حد بسیار زیادی بهبود می‌دهد. قابلیت جدا کردن پایه و اتصال نمایشگر به دیوار هم در محصولات جدید ایسر وجود دارد که تجربه‌ی کاربری آن‌ها را بهتر نیز می‌کند. ایسر فناوری اختصاصی دیگری به‌نام VisionCare را هم در نمایشگرهای جدید ارائه می‌کند که فیلتری جهت کاهش نور آبی و پرش تصویر دارد. فناوری‌های ComfyView هم در نمایشگرهای جدید وجود دارند که با همین اهداف، آثار منفی خیره شدن طولانی به نمایشگر را کاهش می‌دهند.

خانواده‌ی نمایشگرهای جدید ایسر Nitro XZ2 همگی مجهز به اسپیکرهای دوگانه‌ی سه واتی هستند. این محصولات اکنون با قیمت ۴۴۹/۹۹ دلاری برای Nitro XZ322QU و ۲۵۹/۹۹ دلاری برای Nitro XZ272 و ۱۹۹/۹۹ دلاری برای Nitro XZ242Q در خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شوند.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ، ایسر و مانیتور بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات