ال‌جی قابلیت‌های گلکسی اس 4 را بر روی اپتیموس جی پرو ارائه می‌کند

جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ال‌جی با ارائه اپتیموس جی پرو توانست نظر بسیاری از مشتریان گوشی‌های اندرویدی را به خود جلب کند. مدتی بعد هموطن ال‌جی، یعنی سامسونگ پرچم‌دار جدید خود، یعنی گلکسی اس 4 را معرفی کرد که از لحاظ سخت‌افزاری بسیار شبیه به اپتیموس جی پرو است. حال ال‌جی قصد دارد برخی از قابلیت‌های نرم‌افزاری سامسونگ را برای پرچم‌دار خود ارائه کند تا شاهد شباهت هرچه بیشتر این دو گوشی باشیم.
تبلیغات

سامسونگ در مراسم معرفی پرچم‌دار جدید خود، گلکسی اس 4، چند قابلیت نرم‌افزاری جذاب این گوشی را به نمایش گذاشت. این کمپانی اعلام کرده بود که گلکسی جدید این قابلیت را دارد تا هنگامی که کاربر نگاهش را از نمایشگر می‌رباید، ویدئوی در حال پخش متوقف شود. همچنین هر دو دوربین پشت و جلو می‌توانند به‌طور هم‌زمان کار کنند. انتظار می‌رود گلکسی اس 4 تا پایان ماه جاری روانه بازار شود و احتمالاً با استقبال گسترده ای رو‌به‌رو شود، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در این راه تنها نیست و یک کمپانی دیگر قصد دارد در همین مسیر گام بردارد.

ال‌جی تصمیم دارد برخی از این قابلیت‌های کمپانی هموطن خود را روی مدل پرچم‌دار خود ارائه کند. اپتیموس جی پرو مجهز به یک نمایشگر Full HD، پردازنده اسنپدراگون 600 چهارهسته‌ای و یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسل است و در مجموع از نظر سخت‌افزاری شباهت خیلی زیادی به گلکسی اس 4 دارد.

حال این کمپانی کره‌ای تصمیم دارد تا با به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی خود و استفاده از برخی قابلیت‌های سامسونگ، اپتیموس جی پرو را حتی بیشتر از این به گلکسی اس 4 شبیه کند.

ال‌جی اعلام کرده که به‌زودی یک بسته به‌روزرسانی برای اپتیموس جی پرو ارائه خواهد کرد که بسیاری از قابلیت‌های شبیه به گلکسی اس 4 را روی این گوشی می‌آورد.

این گوشی هوشمند قدرتمند مجهز به قابلیت جدید Smart Video خواهد شد که شبیه به تکنولوژی Smart Pause سامسونگ است. این به‌روزرسانی امکان استفاده هم‌زمان از دوربین‌های جلو و پشت را فراهم خواهد کرد. همچنین کاربران می‌توانند روند ضبط را متوقف کرده و از جایی دیگر ضبط ویدئو را ادامه دهند.

ال‌جی از امروز ارائه این به‌روزرسانی را در کره آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات