تلفن اپتیمس جی پرو ال‌جی رسما معرفی شد: صفحه نمایش 5.5 اینچ 1080p و محافظ شیشه‌ای منحنی شکل

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی روز گذشته ازطریق صفحه فیس بوک خود نظر علاقمندان را به تلفن جایگزین Optimus G با نمایشگر بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر جلب کرد و امروز این کمپانی کره‌ای رسما از تلفن Optimus G Pro با صفحه‌نمایش 5.5 اینچ و رزولوشن 1080p پرده‌برداری کرد. ال جی اعلام کرده که بدنه شیشه‌ای منحنی شکل این تلفن باعث ایجاد زیبای بیشتر و ظاهر 2.5 بعدی در آن شده است.
تبلیغات

ال جی روز گذشته نسل جدید تلفن‌های سری L خود را معرفی کرد و حالا چند روز قبل از شروع کنگره جهانی موبایل نظر علاقمندان را به پرچم‌دار جدید 5.5 اینچی خود با نام Optimus G Pro جلب کرده است.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً این تلفن از چه پردازنده‌ای بهره خواهد برد اما شایعات به یک تراشه 4 هسته‌ای Snapdragon S4 Pro اشاره دارند.

در تصاویر منتشر شده از این تلفن، می‌توان طرح زیبای پشت گوشی را مشاهده کرد. ال جی اعلام کرده که پوشش شیشه‌ای منحنی شکل اپتیمس جی پرو باعث شده تا وقتی که به تلفن نگاه می‌کنید، یک افکت 2.5 بعدی در آن ایجاد شود. حال منظور از افکت 2.5 بُعدی چیست، هنوز نمی دانیم!

تلفن اپتیمس G Pro ال‌جی قرار است اواخر فوریه امسال روانه بازار شود و تا چند روز دیگر در کنگره جهانی موبایل بارسلوا به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات