فبلت 5.5 اینچی Optimus G Pro ال جی با پردازنده Snapdragon 600 کوالکام، در سه ماهه دوم 2013 وارد بازار جهانی می‌شود

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته ال جی خبر از عرضه نسخه 5.5 اینچی اپتیمس جی برای بازار کره داد و حالا این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که علاوه بر معرفی این فبلت در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، قصد دارد آن را در سه‌ماهه دوم سال جاری وارد بازار امریکا و دیگر کشورها کند. در این بین مشخصات سخت‌افزاری دقیق اپتیمس جی پرو نیز منتشر شده است که پردازنده 1.7 گیگاهرتزی 4 هسته‌ای Snapdragon 600 را تأیید می‌کند.
تبلیغات

ال جی معمولاً ابتدا تلفن‌های جدید خود را در کشور خود ارائه می‌کند و پس از آن نسبت به توزیع آن‌ها در کشورهای دیگر اقدام می‌کند. در همین راستا تلفن تازه وارد Optimus G Pro این شرکت نیز پس از عرضه در بازار کره، قرار است در سه‌ماهه دوم امسال وارد بازار ژاپن، امریکای شمالی و برخی از کشورهای دیگر شود.

ال‌جی اعلام کرده که این تلفن را در کنار تلفن‌های جدید سری L در کنگره جهانی موبایل بارسلونا نیز به نمایش خواهد گذاشت.

تلفن اندرویدی Optimus G Pro ال‌جی مجهز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. برای تأمین انرژی مورد نیاز این تلفن نیز از یک باتری غول پیکر 3,140 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که براساس اعلام ال‌جی این باتری قادر به پخش 4 ساعت ویدئو Full HD بصورت پشت سر هم است.

پردازنده 1.7 گیگاهرتزی Optimus G Pro ال‌جی، Snapdragon 600 ساخت کوالکام است، پردازنده قدرتمندی که انتظار می‌رود تلفن‌های برتر هوشمند امسال به آن تجهیز شوند. این تلفن همچنین دارای 2 گیگابایت حافظه رم بوده و ابعاد آن 150.2 در 76.1 در 9.4 میلی‌متر است.

دوربین 13 مگاپیکسلی Optimus G Pro دارای فلش LED و قابلیت فوکوس خودکار، عکاسی 360 درجه، پاناروما و HDR است. در قسمت جلوی تلفن نیز یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی وجود دارد. نکته جالب توجه در مورد دوربین‌های این تلفن امکان فیلم‌برداری هم‌زمان با هر دو دوربین است یعنی شما می‌توانید هم‌زمان از خود و محیط پیش روی خود فیلم‌برداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات