درایو+ نوکیا برای تمام گوشی‌های ویندوز فون ارائه شد

پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
سرویس نقشه نوکیا یک سرویس محبوب و قدیمی است که خیلی‌ها آن را به خاطر قابلیت نقشه‌های آفلاین و پوشش بسیار وسیع نقاط مختلف دنیا به هر سرویس نقشه دیگری ترجیح می‌دهند. اپلیکیشن ویندوز فون آن به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های سری لومیا نوکیا نصب است، و حالا این اپ برای تمام گوشی‌های مجهز به ویندوز فون 8 ارائه شده است.
تبلیغات

سرویس نقشه نوکیا با نام +Nokia Drive تاکنون فقط برای گوشی‌های لومیا نوکیا وجود داشت. در واقع این اپلیکیشن (که فعلا در نسخه آزمایشی است) به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های ویندوزفون نوکیا وجود دارد. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت و نوکیا قصد دارند تا این سرویس قدرتمند و قدیمی نقشه را برای تمام گوشی‌های ویندوز فون ارائه نمایند. از امروز تمام کسانی که در آمریکا، بریتانیا یا کانادا زندگی می‌کنند و یک گوشی ویندوز فون 8 دارند، می‌توانند از نسخه بتای اپلیکیشن رایگان +Nokia Drive استفاده نمایند. این اپلیکیشن فعلا بتا است که نشان می‌دهد هنوز احتمالا باگ و مشکلات زیادی دارد که باید برطرف شوند. تیمی که روی این برنامه کار می‌کند به زمان بیشتری نیاز دارند تا از آن یک اپلیکیشن بی‌نقص و پایدار به خصوص در زمینه رابط کاربری بسازند.

در صورتی که این اپلیکیشن را دانلود کنید، می‌توانید به قابلیت‌های کامل سرویس نقشه نوکیا از جمله راهبری صوتی مرحله به مرحله، نقشه‌های آفلاین، هشدارهای محدودیت سرعت و ویژگی‌هایی چون حالت‌های شب و روز دسترسی داشته باشید. مایکروسافت در این باره می‌گوید:

با ارائه این برنامه برای تمام گوشی‌های ویندوز فون، تیم طراحی این ابزار می‌توانند منتظر فیدبک‌های بیشتری از سوی مشتریان برندهای دیگر نیز باشند، تا به شکل بهتری به اصلاح ایرادات و باگ‌های آن بپردازند. این اپلیکیشن را امتحان کنید و نظر خود را با توسعه‌دهندگان آن در میان بگذارید

این برنامه را می‌توان از این لینک دانلود کرد و انتظار داشت که به زودی این برنامه برای سایر نقاط جهان نیز ارائه گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات