نوکیا در سال جاری گوشی‌‌های بزرگ‌تر از 4.7 اینچ تولید نخواهد کرد

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
با وجود آن که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی به تولید گوشی‌های بالای 5 اینچ با رزولوشن Full HD روی آورده‌اند، به نظر می‌رسد نوکیا قصد ندارد به این سمت و سو حرکت کند و تمرکز اصلی خود را بر ارائه محصولاتی با دوربین‌های PureView گذاشته است.
تبلیغات

منابعی از داخل کمپانی نوکیا خبر داده‌اند که نمایشگر هیچ‌یک از گوشی‌هایی که نوکیا در نظر دارد در سال جاری معرفی کند، ابعادی بزرگتر از 4.7 اینچ نخواهند داشت. بنابراین اگر این روزها در جاهای مختلف می‌خوانید که گوشی‌های هوشمند جدید سایز 5 یا 5.5 یا حتی بالای 6 اینچ دارند، باید بدانید که نوکیا در این مسیر قرار نخواهد گرفت.

حتی اگر نوکیا هم بخواهد به تولید گوشی‌هایی در ابعاد بزرگ‌تر بپردازد، ویندوز فون هنوز قابلیت پشتیبانی از پنل‌های Full HD را ندارد. بنابراین برای مدل‌های EOS و CatWalk لومیا حداکثر سایزی که می‌توان انتظار داشت، 4.7 اینچ است. در فاصله معمولی چشم با نمایشگر گوشی، داشتن یا نداشتن ویژگی HD چندان قابل تشخیص نیست، ولی قابلیت PureView که قرار است در دوربین گوشی‌های جدید نوکیا به کار برده شود، می‌تواند آن‌ها را به محصولاتی متفاوت در بازار تبدیل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات