لومیا EOS، اولین ویندوز فون PureView واقعی نوکیا امسال معرفی می‌شود

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
2013 سالی حیاتی برای بقای نوکیا و ویندوز فون است. پس از موفقیت نسبی که لومیا 920 در بازار داشت، چشم امید طرفداران پلتفرم موبایل مایکروسافت به سری جدید محصولات این کمپانی فنلاندی است. شایعات حاکی از آنند که سری جدید گوشی‌های لومیا با بدنه آلومینیومی ارائه خواهند شد و همچنین در سال جاری باید شاهد معرفی یک گوشی ویندوز فون PureView واقعی از سوی نوکیا باشیم.
تبلیغات

نوکیا در نظر دارد که امسال یک گوشی ویندوز فون PureView واقعی را ارائه دهد.این دستگاه که نام رمز EOS بر آن نهاده شده احتمالاً مجهز به سنسوری مشابه آنچه روی گوشی 808 PureView قرار دارد، خواهد بود. سنسور بروز شده برای ویندوز فون بدین معنا است که EOS احتمالاً دستگاهی بسیار قدرتمند در بین محصولات 2013 این کمپانی خواهد بود. منابع آگاه خبر از آن می‌دهند که بدنه EOS بر خلاف مدل‌های پیشین لومیا که از پلی‌کربنات ساخته می‌شدند، از جنس آلومینیوم خواهد بود.

بدنه آلومینیومی و لبه‌های گرد این گوشی هوشمند نوید ابتکارات نوینی در طراحی سری جدید گوشی‌های لومیا را می‌دهند. شایعات دیگری نیز حاکی از آنند که یک گوشی مشابه لومیا 920 با طراحی جدید و بدنه آلومینیومی، و همچنین یک گوشی هوشمند میان‌قیمت نیز در اوایل تابستان معرفی خواهند شد. از سویی تبلت ویندوز RT نوکیا هم در راه است و احتمال می‌رود این دستگاه نیز در نیمه اول سال 2013 رسما معرفی گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات