دوربین هواوی پیورا ۷۰ اولترا بالاتر از آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی S24 اولترا قرار گرفت

پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پیورا ۷۰ پرو پلاس / Huawei Pura 70 Pro Plus از نمای نزدیک
پیورا ۷۰ اولترا امتیاز بهترین دوربین را در میان اکثر گوشی‌های پرچمدار از آن خود کرد.
تبلیغات

گوشی پیورا ۷۰ اولترا، پرچمدار جدید هواوی، در DXOMark به‌عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین‌ انتخاب شده و با کسب امتیاز شگفت‌آور ۱۶۳، رکورد جدیدی را ثبت کرده است. این امتیاز باعث شده که پیورا ۷۰ اولترا از نظر قدرت عکاسی، بالاتر از آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی S24 اولترا قرار بگیرد.

مقایسه دوربین پیورا ۷۰ اولترا با گوشی های دیگر
DXOMark

به گفته‌ی DXOMark، دوربین Pura 70 Ultra کیفیت تصویر استثنایی در زمینه‌های نوردهی، رنگ و فوکوس خودکار ارائه می‌دهد و استاندارد جدیدی برای زوم عکس قرار داده است و جزئیات واضح را در هر سطح زوم به دست می‌آورد.

فوکوس خودکار سریع و دقیق با دیافراگم متغیری که هواوی در دوربین پیورا ۷۰ اولترا قرار داده، باعث می‌شود که گوشی بتواند تصاویر پرتره‌ی شگفت‌انگیزی ثبت کند. محوشدن طبیعی پس‌زمینه و جدا کردن دقیق سوژه از بخش‌های دیگر، ثبت عکس‌های زیبا از افراد یا گروه‌ها را تضمین می‌کند.

عکاسی از فاصله‌ی نزدیک و ماکرو در پیورا ۷۰ اولترا بهبود یافته است و این محصول تصاویر واضحی با جزئیات استثنایی تولید می‌کند.

هر چند قابلیت‌های دوربین پیورا ۷۰ اولترا در گرفتن عکس بسیار تأثیرگذارند، اما DXOMark نقاط ضعفی در ضبط ویدیو شناسایی کرده است. عدم پایداری و از دست دادن جزئیات، به‌ویژه در محیط‌های کم نور، ممکن است منجر به تجربه‌ی کاربری ضعیفی شود.

گوشی هواوی مدل پیورا ۷۰ اولترا دارای ترکیب دوربین‌های سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر F1.6-F4.0 و لنز مجهزبه سیستم لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق‌ عریض ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 و دوربین تله‌فوتو ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.1 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات