این گوشی A3 پرو است؛ جان‌سخت‌ترین میان‌رده دنیا با مقاومت چشمگیر دربرابر آب

جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پنل پشتی و رنگ‌بندی گوشی اوپو A3 پرو در داخل آب
اوپو از جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی خود با بدنه‌ی مقاوم دربرابر آب و استاندارد نظامی حفاظت از سقوط رونمایی کرد.
تبلیغات

اوپو گوشی میان‌رده‌ی جدید A3 Pro را در چین رونمایی کرد. این محصول سه‌گواهی IP69 و IP68 و IP66 را دریافت کرده؛ به‌ این معنی که کاملاً ضد آب است و در برابر شرایطی از جمله قرار گرفتن در آب گرم و پاشش آب با فشار قوی مقاومت زیادی دارد.

A3 پرو از شیشه‌ی محافظی به‌نام Crystal Glass در جلو و پشت بهره می‌برد و به‌لطف گواهی پنج ستاره‌ی SGS در برابر سقوط مقاوم است. این گوشی تست مقاومت در برابر ضربه را براساس استاندارد نظامی چین گذرانده و اوپو ادعا می‌کند در برابر خط‌وخش مقاومت زیادی دارد.

پنل پشتی و جلویی و رنگ‌بندی گوشی اوپو A3

جدیدترین گوشی اوپو به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۹۵۰ نیت مجهز است. زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار دارد.

A3 پرو از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۵۰ در کنار هشت یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره می‌برد. باتری گوشی ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

پنل پشتی گوشی اوپو A3 پرو رنگ آبی در دستان یک شخص قرار گرفته در زیر آب
پنل جلوی گوشی اوپو A3

گوشی جدید اوپو دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دو مگاپیکسلی عمق‌سنج و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی از فیلمبرداری فول‌ اچ‌دی تا ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی می‌تواند با وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه فیلمبرداری کند.

پنل پشتی و رنگ‌بندی گوشی اوپو A3 پرو
Oppo

از دیگر قابلیت‌های اوپو A3 پرو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۳، GPS و درگاه USB-C اشاره کرد. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 را اجرا می‌کند.

قیمت گوشی اوپو مدل A3 پرو در کانفیگ پایه با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۷۵ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به حدود ۳۴۵ دلار می‌رسد.

اوپو A3 در سه‌رنگ لاجوردی، آبی و صورتی در دسترس قرار می‌گیرد. رنگ‌های آبی و صورتی قاب پشتی چرمی دارند و رنگ لاجوردی به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات