گلکسی A55 با قیمت بسیار زیاد وارد بازار ایران شد

جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی گلکسی A55 سامسونگ پنل پشتی سفید
گلکسی A55، میان‌رده‌ی هیجان‌انگیز سامسونگ، با قیمت قابل توجه وارد بازار کشور شد.
تبلیغات

گلکسی A55 سامسونگ که در فهرست بهترین گوشی های میان رده قرار می‌گیرد، حدودا یک ماه پس از رونمایی جهانی، وارد بازار ایران شد. همانطور که انتظار داشتیم، قیمت گلکسی A55 هم‌اکنون حباب دارد و به همین دلیل فعلا خرید گوشی جدید سامسونگ را توصیه نمی‌کنیم.

قیمت گلکسی A55 در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیرخ‌سازی حدود ۲۱ میلیون تومان است که اختلاف چشمگیری با قیمت گلکسی A54 دارد. این اختلاف در حالی دیده می‌شود که سامسونگ قیمت کمتر از گلکسی A54 را برای گلکسی A55 در نظر گرفته است.

قیمت کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A55 به حدود ۲۴ میلیون تومان می‌رسد. اگر به مقاله‌ی راهنمای خرید بهترین گوشی در زومیت مراجعه کنید، می‌توانید ببینید که با چنین هزینه‌ای می‌توان دستگاه‌های بهتری تهیه کرد. به احتمال زیاد در هفته‌های آینده شاهد کاهش قیمت گوشی سامسونگ خواهیم بود.

گلکسی A55 سامسونگ رقیب سرسخت پوکو X6 پرو است و از نمایشگر باکیفیتِ ۶٫۶ اینچ اولد (با نام تجاری Super AMOLED) استفاده می‌کند. این گوشی میان‌رده پردازنده‌ی چهار نانومتری اگزینوس ۱۴۸۰ دارد و از فریم فلزی استفاده می‌کند تا حس‌و‌حال پریمیوم به شما بدهد.

سامسونگ در گلکسی A55 از زبان طراحی جدیدی به نام Key Island استفاده کرده است که پیش‌تر آن را در گلکسی A25 دیده بودیم. در این سبک طراحی، دستگاه لبه‌ی تخت دارد، اما فریم در بخش دکمه‌ها حالت برآمده به خود گرفته است.

میان‌رده‌ی پرهیاهو سامسونگ در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است و در بالای نمایشگرش از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات