قدرتمندترین گوشی میان‌رده دنیا رسماً عرضه شد

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از گوشی OnePlus Ace 3V به رنگ خاکستری
وان پلاس ایس 3V، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی گیمینگ دنیا، با پردازنده‌ی اسنپدراگون عرضه شد.
تبلیغات

یکی از دغدغه‌ی اصلی‌ گیمرهای موبایل خرید گوشی قدرتمند است؛ اما چنین محصولی اغلب قیمت گرانی دارد و بسیاری از افراد نمی‌توانند از عهده‌ی خرید آن برآیند.

وان پلاس با عرضه‌ی گوشی میان‌رده‌ی جدید خود، مشکل را تا حدی حل کرده است. گوشی OnePlus Ace 3V که از امروز رسماً عرضه می‌رسد، قیمت ارزان‌تری از گوشی‌های گیمینگ پرچم‌دار دارد؛ اما قدرت پردازشی فراوانی ارائه می‌دهد.

گوشی وان پلاس مدل ایس 3V به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مجهز است و در کانفیگ‌هایی با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم فروخته می‌شود.

پنل پشت و چینش دوربین گوشی موبایل وان پلاس OnePlus Ace 3V بنفش
پنل جلو و صفحه نمایش گوشی موبایل وان پلاس OnePlus Ace 3V بنفش

استفاده‌ی وان پلاس از پردازنده‌ی میان‌رده، اما قدرتمند کوالکام در OnePlus Ace 3V می‌تواند عملکرد این گوشی را در بخش اجرای بازی چند پله بهتر از پوکو X6 پرو قرار دهد.

گوشی میان‌رده‌ی جدید وان پلاس از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی ۱۲۰ هرتز اولد (با نام تجاری AMOLED) و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات استفاده می‌کند.

قیمت گوشی جدید وان پلاس ایس 3V در کانفیگ پایه ۳۹۹ دلار است و در دو رنگ بنفش و خاکستری عرضه می‌شود. قیمت مناسب گوشی می‌تواند آن را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین گوشی‌ های میان رده بازار تبدیل کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات