اولین گوشی 5.5G دنیا رسماً عرضه شد

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی اوپو فایند X7 اولترا
اولین گوشی 5.5G دنیا که از سیستم ارتباط ماهواره‌ای هم پشتیبانی می‌کند، رسماً عرضه شد.
تبلیغات

اوپو امروز فروش گوشی Find X7 Ultra Satellite Edition را در چین آغاز کرد. مدل ارتباط ماهواره‌ای فایند ایکس ۷ اولترا اولین گوشی جهان است که از شبکه‌ی 5.5G پشتیبانی می‌کند. سیستم ارتباط ماهواره‌ای به کاربران اجازه می‌دهد برای برقراری تماس و ارسال پیام از طریق ماهواره اقدام کنند.

قیمت گوشی جدید اوپو ۷٬۴۹۹ یوان (حدوداً ۱٬۰۳۶ دلار) اعلام شده است. نسخه‌ی ویژه‌ی اوپو فایند X7 اولترا با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در سه رنگ آبی، قهوه‌ای و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.

پنل پشتی گوشی اوپو فایند ایکس ۷ Satellite Edition در دستان یک شخص جلوی عبارت 5.5G

شبکه‌ی 5.5G بهبودهای قابل توجهی نسبت به 5G دارد؛ ازجمله سرعت بالاتر و تأخیر کمتر که دانلود سریع‌تر و پخش بدون وقفه‌ی محتوا هنگام تماشای آنلاین را به ارمغان می‌آورد.

غیر از پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای و شبکه‌ی 5.5G، سایر مشخصات فایند ایکس ۷ اولترا ستلایت ادیشن با نسخه‌ی عادی یکسان است.

گوشی اوپو مدل فایند ایکس ۷ اولترا از صفحه‌نمایش ۶٫۸۲ اینچی اولد با لبه‌ی خمیده، وضوح ۳٬۱۶۸ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات بهره می‌برد.

بهترین گوشی جدید اوپو به چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است که یکی از آن‌ها از نسل دوم حسگر جدید سونی استفاده می‌کند و از دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات