گوشی اقتصادی جدید ایتل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز دارد

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی ایتل S24 از نمای پشت در رنگ آبی و سفید
ایتل گوشی جدید S24 را با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد.
تبلیغات

ایتل سال گذشته از گوشی‌های سری S23 رونمایی کرده بود و حالا مدل جدید آن‌ها را که ایتل S24 نام دارد، به‌نمایش گذاشته است. فعلاً هیچ جزئیاتی درمورد قیمت گوشی جدید ایتل یا تاریخ عرضه‌ی آن وجود ندارد، اما محصولات سری S ایتل همیشه قیمت اقتصادی داشته‌اند.

طبق سایت رسمی ایتل، گوشی S24 از نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۴۸۰ نیت بهره می‌برد.

قلب تپنده‌ی ایتل S24، تراشه‌ی مدیاتک Helio G91 است که در کنار آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ یا ۸ گیگابایت رم قرار دارد. این دستگاه همچنین از کارت حافظه‌ی microSD پشیبانی می‌کند.

گوشی ایتل S24 از نمای پشت در رنگ آبی و سفید

از دیگر ویژگی‌های ایتل S24 می‌توان به باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات اشاره کرد. این دستگاه به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر ISOCELL HM6 با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز شده است و از لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی می‌کند.

ایتل S24 برخلاف بسیاری از گوشی‌های امروزی همچنان جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد و به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری itel OS 13 عرضه می‌شود.

ضخامت دستگاه ۸٫۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۲ گرم است و در رنگ مشکی، سفید و آبی به‌دست مشتریان خواهد رسید. قیمت گوشی ایتل احتمالاً زیر ۱۵۰ دلار خواهد بود اما این موضوع هنوز تأیید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات