گوشی جدید ریلمی GT Neo 6 SE از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند

پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ریلمی GT Neo 6 SE
گوشی جدید ریلمی که به‌زودی رونمایی می‌شود، با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات در دیتابیس CCC دیده شد.
تبلیغات

براساس گواهی منتشرشده در دیتابیس CCC، گوشی بعدی ریلمی احتمالاْ GT Neo 6 SE است. جزئیات تأییدنشده نشان می‌دهند که این دستگاه با شماره‌مدل RMX3850 از فناوری شارژ سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شارژر ۱۰۰ وات ریلمی که از فناوری SUPERVOOC پشتیبانی می‌کند، شماره‌مدل VCBAOBCH را یدک می‌کشد. به‌جز این مورد و پشتیبانی از اتصال 5G، مشخصات دیگری از دستگاه دیده نمی‌شود.

گواهینامه ریلمی GT Neo 6 SE

پیش‌تر تأیید شده بود که گوشی ریلمی مدل GT Neo 6 SE با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ عرضه می‌شود. این تراشه در واحد CPU مجهز به یک هسته‌ی ۲٫۹ گیگاهرتزی Cortex-X4 و ۴ هسته‌ی ۲٫۶ گیگاهرتزی Cortex-A720 و ۳ هسته‌ی ۱٫۹ گیگاهرتزی Cortex-A520 خواهد بود. اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ واحد گرافیکی Adreno 732 را خواهد داشت.

اوایل این هفته طرح‌واره‌هایی از گوشی هوشمند ریلمی منتشر شدند که طراحی مشابه مدل قبلی را به‌تصویر می‌کشیدند. شایعه‌ شده است که دستگاه به صفحه‌نمایش اولد با نام تجاری AMOLED 8T LTPO و باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود.

جدا از GT Neo 6 SE، ریلمی در حال کار روی GT Neo 6 با تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ است. جزئیات گوشی‌‌های ریلمی سری GT Neo 6 در حال آشکارشدن است و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد اطلاعات بیشتری، ازجمله قیمت گوشی و تاریخ رونمایی آن‌ها باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات