تأیید شد: گوشی ریلمی GT Neo6 SE پردازنده‌ پرقدرت دارد

جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رندر ریلمی GT Neo5
ریلمی به زودی گوشی GT Neo6 و GT Neo6 SE را رونمایی می‌کند. این دو گوشی‌، پردازنده‌های پرقدرتی خواهند داشت.
تبلیغات

ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه‌ی دو گوشی GT Neo6 و GT Neo6 SE در بازار چین است. پیش از این انتظار می‌رفت که مدل Neo6 به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و مدل Neo6 SE به اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مجهز شود. اکنون ریلمی رسماً تأیید کرده است که GT Neo6 SE نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ خواهد بود.

اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ (با کد SM7675)، مجهز به یک هسته‌ی ۲٫۹ گیگاهرتزی Cortex-X4 و ۴ هسته‌ی ۲٫۶ گیگاهرتزی Cortex-A720 و ۳ هسته‌ی ۱٫۹ گیگاهرتزی Cortex-A520 است و از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 732 بهره می‌برد.

Digital Chat Station، افشاگر مشهور، تراشه‌ی مورد بحث را یک به‌روزرسانی بزرگ می‌داند. طبق گزارش‌ها، این تراشه وارث همان معماری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که اکثر پرچمداران فعلی اندرویدی از آن استفاده می‌کنند.

گوشی ریلمی GT Neo6 SE احتمالاً صفحه‌نمایش اولد با وضوح 1.5K و فناوری LTPO (برای دست‌یابی به نرخ نوسازی یک هرتز) خواهد داشت. رقبای هم‌قیمت این گوشی ریلمی، معمولاً مجهز به پنل LTPO نیستند.

ریلمی برای تأمین انرژی گوشی جدید خود، احتمالاً باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات در نظر می‌گیرد.

ریلمی GT Neo6 SE نسبت‌به نسل قبلی خود یعنی GT Neo5 SE که فروردین امسال با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ و نمایشگر اولد رونمایی شد، پیشرفت خوبی در زمینه‌ی پردازنده و صفحه‌نمایش خواهد داشت، اما از همان باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و همان شرعت شارژ بهره خواهد برد. ریلمی احتمالاً قیمت گوشی خود را در چین حدود ۲۰۰۰ یوان (۲۷۸ دلار) تعیین خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات