این گوشی جدید با باتری غول‌پیکر و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فقط ۵ میلیون قیمت دارد

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی یاسی رنگ اسکال مدرن 8 بلک ویو از نمایش سه رخ پشت
گوشی هوشمند جدید بلک ویو با قابلیت‌های کاربردی و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی شد.
تبلیغات

در دنیایی که هر روز شاهد پیشرفت‌ حوزه فناوری هستیم، شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند نیز در تلاش هستند تا محصولاتی با کیفیت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه را به بازار عرضه کنند. گوشی بلک ویو اسکال مدرن 8 یکی از این محصولات است که با ویژگی‌های خوب و قیمت مناسب، خودنمایی می‌کند.

بنابر بیانیه‌ی رسمی Oscal، گوشی Oscal Modern 8 دارای نمایشگر IPS LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل است. نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و تا ۴۵۰ نیت روشنایی را ارائه می‌دهد.

گوشی بلک ویو از نمای سه رخ روبرو

در پشت گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر Samsung ISOCELL JN1 و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد و در جلو دستگاه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی دیده می‌شود. حداکثر وضوح و نرخ فریم فیلم‌برداری دوربین‌ اصلی و دوربین سلفی، 1080p با نرخ ۳۰ فریم‌‌بر‌ثانیه است.

برای Oscal Modern 8 باتری لیتیوم پلیمری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی غیرقابل تعویض در نظر گرفته شده است که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و می‌توان برای استفاده سبک تا دو روز کامل روی آن حساب کرد.

سه گوشی اسکال مدرن 8 بلک ویو از نمای پشت

در گوشی جدید بلک ویو از تراشه‌ی Unisoc Tiger T616 استفاده شده است که در واقع یک تراشه‌ی ۱۲ نانومتری است و برای انجام کارهای روزمره و بازی‌های سبک کاربرد دارد.

این گوشی اقتصادی دارای سیستم خنک‌کننده‌ی یکپارچه است که حتی در حین فعالیت‌های سنگین SoC، آن را خنک و پایدار نگه می‌دارد.

گوشی Oscal Modern 8 با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Doke OS 4.0 معرفی شده است که قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری مثل تغییر رنگ و شکل آیکون‌ برنامه‌‌های پیش‌فرض، تنظیمات مجزای زبان هر برنامه و کنترل‌های حریم خصوصی بهبودیافته دارد.

قیمت گوشی جدید Oscal Modern 8 در مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۹۶ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات