این گوشی بدنه فوق مقاوم، باتری ۱۵ هزار میلی‌آمپرساعتی و ۲ نمایشگر دارد

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی بلک ویو bv9300 پرو از دو زاویه
گوشی جدید بلک ویو با دو صفحه‌نمایش، باتری بزرگ، بدنه‌ی مقاوم و قابلیت‌های متنوع عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گوشی بلک ویو BV9300 Pro با مشخصات قابل توجهی رونمایی شده که شامل دوربین‌های قدرتمند با حسگر سامسونگ، باتری بزرگ، صفحه‌نمایش ثانویه، بدنه‌ی محکم و امکانات دیگر است.

گوشی BV9300 Pro دارای گواهی‌نامه‌های مهم IP68 و IP69K و MIL-STD-810H برای محافظت در برابر گردوغبار و آب است و قابلیت تحمل سقوط را دارد.

صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی BV9300 Pro توسط پنل شیشه‌ای گوریلا گلس ۵ کورنینگ محافظت می‌شود و وضوح آن ۱۰۸۰ × ۲۳۸۸ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و علاوه‌بر آن، صفحه‌نمایش کوچکی هم در بین دوربین‌های پنل پشتی دارد که مثلا می‌تواند ساعت را نمایش بدهد.

گوشی بلک ویو bv9300 پرو از سه نما همراه با مشخصات نوشته شده

به نقل از گیزموچاینا، بلک ویو BV9300 پرو توسط پردازنده‌ی مدیاتک Helio G99 با دو هسته‌ی Cortex A76 و ۶ هسته‌ی Cortex A55 تغذیه می‌شود و در دو مدل با هشت یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X دردسترس است. ظرفیت باتری گوشی BV9300 پرو ۱۵٬۰۸۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات است.

علاوه‌بر این، BV9300 Pro دارای چراغ قوه‌ی قدرتمندی است که در محیط‌های تاریک مفید واقع می‌شود. دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی ISOCEL GW3 برای پشت گوشی و ۳۲ مگاپیکسلی GD2 برای دوربین جلویی توسط سامسونگ تولید شده‌اند.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد تاریخ عرضه و قیمت گوشی BV9300 Pro از سوی بلک ویو منتشر نشده است، اما مشخصات منتشر شده نشان‌دهنده‌ی دستگاهی قدرتمند و محکم است که احتمالاً بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات