گوشی گیمینگ ۲۰۲۴ ریلمی با تراشه قدرتمند در آستانه رونمایی است

یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ریلمی GT Neo 6
گوشی ریلمی GT Neo 6 با تراشه‌ی Snapdragon 8s Gen 3 در بنچمارک انتوتو رؤیت شد. انتظار داریم این گوشی به‌زودی رسماً معرفی شود.
تبلیغات

ریلمی تأیید کرده است که به‌زودی از گوشی هوشمند GT Neo 6 SE در بازار چین رونمایی خواهد کرد. همچنین، این برند اعلام کرد گوشی جدیدش به تراشه‌ی Snapdragon 7 Plus Gen 3 مجهز خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، ریلمی غیر از مدل SE قصد دارد گوشی GT Neo 6 را با تراشه‌ی جدید سری اسنپدراگون ۸ رونمایی کند. چند هفته قبل، دستگاهی از برند ریلمی با شماره‌مدل RMX3851 در گیک‌بنچ رؤیت شد و اکنون همان دستگاه وارد انتوتو شده است.

ریلمی GT 5 Pro با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 دردسترس قرار گرفت و قبل‌ از رونمایی رسمی با امتیاز چشمگیر ۲٫۲ میلیون در انتوتو رؤیت شده بود. اکنون ریلمی GT Neo 6 با تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ در انتوتو دیده شده و امتیاز ۱٬۸۴۶٬۷۷۵ را به‌دست آورده است.

پست Negativeonehero در ایکس (توییتر سابق) نشان می‌دهد که Snapdragon 8s Gen 3 درواقع نسخه‌ی تضعیف‌شده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. براساس گزارش‌ها، این سیستم-روی-چیپ از هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳٫۰۱ گیگاهرتز و سه هسته‌ی Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۶۱ گیگاهرتز و سه هسته‌ی Cortex-A520 با فرکانس ۱٫۸۴ گیگاهرتز تشکیل شده است و انتظار داریم با گرافیک Adreno 735 عرضه شود.

امتیاز آنتوتو ریلمی GET Neo 6

ازجمله مشخصات احتمالی ریلمی GT Neo 6 می‌توان به نمایشگر OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز اشاره کرد. انتظار داریم این دستگاه حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی یک‌ترابایتی عرضه شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و شارژ سریع ۱۰۰ وات اشاره کرد.

ریملی GT Neo 6 غیر از چین در چندین بازار دیگر نیز عرضه خواهد شد؛ زیرا اخیراً گواهینامه‌های دیتابیس EEC اروپا و BIS هند و TKDN اندونزی را دریافت کرده است.

قیمت گوشی ریلمی GT Neo 6 هنوز مشخص نیست. انتظار داریم این گوشی به رقیب مستقیم مدل توربو ردمی نوت ۱۳ و iQOO Z9 Turbo تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات