تأیید شد: ویوو موبایل ارزان جدیدی با پردازنده دیمنسیتی ۷۲۰۰ می‌سازد

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ویوو VIVO T3 5G
جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی ویوو به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰ و پنل اولد ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود.
تبلیغات

افشاگران در هفته‌های اخیر ادعا می‌کردند که گوشی میان‌‌رده‌ی ویوو T3 5G از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰ بهره خواهد برد. اکنون ویوو با انتشار تیزری از گوشی T3، به‌طور رسمی این موضوع را تأیید کرده است.

تیزر منتشرشده نشان می‌دهد که پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰ در گوشی ویوو امتیاز بیش‌ از ۷۳۴,۰۰۰ را در انتوتو کسب کرده است تا عملکرد چشمگیری از خود به‌نمایش بگذارد. این تراشه که براساس لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده است، در واحد CPU حداکثر سرعت کلاک ۲٫۸ گیگاهرتز دارد.

ویوو VIVO T3 5G

ویوو هنوز اطلاعات زیادی از بهترین گوشی میان رده جدید خود فاش نکرده و گفته است که جزئیات مربوط به دوربین را در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) منتشر خواهد کرد.

شایعات حاکی است که دوربین اصلی گوشی ویوو T3 از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 سونی و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالاً حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر فلیکر برای کاهش سوسوزدن نیز خواهد داشت. انتظار می‌رود ویوو T3 به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شود.

پنل پشتی گوشی ویوو T3 رنگ آبی

شایعه شده است که گوشی میان‌رده‌ی جدید ویوو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد (از نوع AMOLED) با حفره‌ای دایره‌ای برای دوربین سلفی مجهز خواهد بود. این نمایشگر وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۸۰۰ نیت خواهد داشت.

احتمالاً قرار است در Vivo T3 شاهد باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی و دو اسپیکر استریو و یک اسلات‌‌کارت microSD با پشتیبانی از حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی اضافی باشیم.

انتظار می‌رود گوشی جدید ویوو گواهی IP54 (مقاومت دربرابر گرد‌وغبار و آب) را دریافت کند. T3 5G در دو رنگ کریستالی و آبی عرضه خواهد شد که ممکن است تفاوت‌های جزئی در اندازه و وزن داشته باشند.

ویوو رسماً اعلام کرد که T3 5G در ۲۱ مارس (۲ فروردین) در هند رونمایی خواهد شد. بنابراین، زمان بسیار کمی تا رونمایی جزئیات رسمی و قیمت گوشی جدید ویوو باقی مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات