گوشی گیمینگ ۱۱ میلیونی نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و باتری پرظرفیت رونمایی شد

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوبیا نئو ۲ مدل 5G در سه رنگ
زد‌تی‌ای در MWC 2024 گوشی گیمینگ نوبیا نئو ۲ را معرفی کرد که قیمت بسیار جذابی دارد.
تبلیغات

گوشی‌های ZTE در ایالات‌ متحده عرضه نمی‌شوند، اما محصولات سری نوبیا این شرکت در آسیا، اروپا و نواحی دیگر جهان فروش خوبی دارند. ZTE در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) تعداد زیادی گوشی هوشمند معرفی کرد که یکی از آن‌ها با نام نوبیا Neo 2 5G، با قیمت مقرون‌به‌صرفه و تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ تولید شده است.

نوبیا نئو ۲ گوشی گیمینگ اقتصادی زد‌تی‌ای محسوب می‌شود و از نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. پردازنده‌ای این محصول با لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده و هشت هسته دارد. البته ZTE تاکنون اشاره‌ای به نام و شرکت سازنده‌ی تراشه‌ی گوشی گیمینگ خود نکرده است.

گوشی نوبیا نئو ۲ مدل 5G
نوبیا نئو ۲

از دیگر امکانات گوشی نوبیا Neo 2 5G می‌توان به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از کیفیت صدای DTS اشاره کرد. این محصول برای جلب‌نظر گیمرها به دو دکمه‌ی تریگر مجهز شده است؛ قابلیتی که در نسل قبلی گوشی مذکور نیز وجود داشت.

طبق پست نوبیا در ویبو، دستگاه جدید این شرکت از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند آن را در زمان نسبتاً کوتاهی شارژ کنند.

قیمت گوشی نوبیا نئو ۲ از ۲۰۰ دلار شروع می‌شود که در مقایسه با قیمت گوشی گیمینگ اکثر رقبا بسیار ارزان‌تر است. اگرچه مشخصات فنی این دستگاه در حد مدل‌های موجود در فهرست بهترین گوشی گیمینگ بازار نیست اما همچنان می‌تواند به گزینه‌ای جذاب برای خریداران محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ تبدیل شود.

گوشی زد تی ای نوبیا موزیک
گوشی نوبیا موزیک

زد‌تی‌ای در MWC 2024 از گوشی هوشمند جالبی به‌نام نوبیا موزیک نیز رونمایی کرده است که ویژگی‌های جالبی دارد. گوشی مذکور به دو جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده و از بلندگوی پشتی بزرگ بهره می‌برد که طبق ادعای شرکت سازنده، بلندی صدای آن نسبت‌ به بلندگوی گوشی‌های معمولی ۶۰۰ درصد بیشتر است.

ویژگی جالب دیگر نوبیا موزیک، قاب پشتی رنگارنگ این محصول است که در اولین نگاه، توجه هر کاربری را به‌ خود جلب می‌کند. درواقع قاب پشتی دستگاه ترکیب رنگ‌های زرد، آبی و قرمز را با طرح نقطه‌ای نشان می‌دهد که نمونه‌ی آن را تاکنون مشاهده نکرده‌ایم. این محصول در چند نسخه به‌فروش خواهد رسید که یکی از آن‌ها از قاب پشتی زرد با طرح نقطه‌ای بهره می‌برد. قیمت گوشی زد تی ای Nubia Music از ۱۵۰ دلار شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات