میزو برای آخرین گوشی‌اش سنگ تمام می‌گذارد

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی میزو ۲۱ روی کاناپه از نمای جلو
آخرین گوشی میزو با پردازنده‌ی پرچمدار کوالکام و سخت‌افزار رده‌بالا عرضه خواهد شد.
تبلیغات

میزو ۲۱ پرو آخرین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود و به‌نظر می‌رسد که میزو تصمیم دارد با عرضه‌ی بهترین گوشی تاریخ خود، در اوج خداحافظی کند. طبق آخرین گزارش‌ها، گوشی میزو به تمام ویژگی‌های یک پرچم‌دار واقعی مجهز خواهد شد.

پرچم‌دار جدید میزو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم و سنسور یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H استفاده خواهد کرد.

بر اساس ادعای حساب کاربری دیجیتال‌چت‌استیشن، میزو ۲۱ پرو دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود؛ چیزی که قبلاً هرگز در مجموعه‌‌ی این شرکت ندیده‌ایم. این گوشی نمایشگری با وضوح 1440p و حاشیه‌های نازک و حفره‌ی دایره‌ای برای دوربین سلفی خواهد داشت.

رنگ بندی گوشی میزو ۲۱ / Meizu 21

میزو ۲۱ پرو به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی مجهز می‌شود و با اسکنر اثر انگشت بزرگ زیر نمایشگر به نام mTouch Max عرضه خواهد شد.

مدیرعامل میزو تأیید کرده که این شرکت درحال خروج از بازار تلفن‌های هوشمند است؛ چرا که دستگاه‌ها روزبه‌روز بیشتر به یکدیگر شبیه می‌شوند و به‌نظر می‌رسد میزو ۲۱ پرو نیز مانند سایر پرچمداران رده‌بالا خواهد بود. میزو می‌خواهد روی حوزه‌ی هوش مصنوعی متمرکز شود.

اکنون بزرگترین سؤال این است که پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی میزو چگونه خواهد بود. طبق گزارش‌ها، میزو ۲۱ پرو با رابط کاربری FlymeOS عرضه خواهد شد که توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی خواهد داشت.

قیمت گوشی جدید میزو در بهترین کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۳٬۹۹۹ یوان (۵۶۵ دلار) خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات