آنر مجیک ۶ پرو نسخه آیفون و گلکسی S24 اولترا را در تست‌های DxOMark پیچید

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
آنر مجیک ۶ پرو / Honor Magic 6 Pro مدل بنفش
پرچمدار جدید آنر در آزمون‌های DxOMark با کنار زدن آیفون و گلکسی S24 اولترا صدرنشین شد.
تبلیغات

آنر مجیک ۶ پرو در بررسی مقدماتی DxOMark نتایج چشمگیری از خود به نمایش گذاشت و توانست در بخش باتری، نمایشگر و دوربین سلفی با شکست گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا و گوشی اپل مدل آیفون ۱۵ پرو مکس در صدر جدول قرار بگیرد.

پرچمدار جدید آنر از نمایشگر ۶٫۸ اینچی اولد بهره می‌برد و توانست در بخش نمایشگر ۱۵۷ امتیاز کسب کند که دو امتیاز بیشتر از گلکسی S24 اولترا، سه امتیار بیشتر از گوشی گوگل مدل پیکسل ۸ پرو و هشت امتیاز بیشتر از آیفون ۱۵ پرو مکس است.

نتایج تست‌های DxOMark روی گوشی آنر مجیک ۶ پرو

به گفته‌ی DxOMark، نمایشگر مجیک ۶ پرو تجربه‌ای عالی برای تماشای ویدیو یا اجرای بازی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، آزمایش‌های DxOMark به برخی نقاط ضعف نمایشگر، مانند تغییر شدید رنگ‌ها در زوایای دید خاص و الگوهای منحرف‌کننده در شرایط کم‌نور هنگام نمایش محتوای تک‌رنگ اشاره می‌کند.

طبق ادعای آنر، نمایشگر مجیک ۶ پرو به حداکثر روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت می‌رسد. این میزان روشنایی تنها در نمایش محتوای HDR قابل دستیابی است و نتایج DxOMark نشان می‌دهند که روشنایی این نمایشگر در زیر نور آفتاب کمتر از رقبا است.

جدیدترین گوشی آنر به‌لطف پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و مصرف بهینه‌ی انرژی در بخش باتری خوش درخشید و توانست با امتیاز ۱۵۷ در صدر جدول DxOMark قرار بگیرد.

باتری آنر مجیک ۶ پرو می‌تواند ۳۵ ساعت برای تماس، ۵۰ ساعت برای پخش موسیقی و ۱۵ ساعت برای بازی شارژدهی داشته باشد. با این‌حال، استفاده‌ی زیاد از دوربین به شکل قابل توجهی شارژدهی باتری را کاهش می‌دهد.

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض مجیک ۶ پرو کارشناسان DxOMark را تحت تاثیر قرار داد. این دوربین به لطف توانایی خود در ثبت سلفی‌های گروهی واضح با عمق میدان گسترده و ارائه‌ی تصاویری با وضوح بالاتر، آیفون ۱۵ پرو مکس را شکست داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات