گوشی صورتی باربی به دنیای واقعی می‌آید!

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
دو عروسک باربی کنار هم
HMD در ماه‌های آینده یک گوشی ساده با طرح باربی و گوشی هوشمند جدیدی با قابلیت شخصی‌سازی سخت‌افزار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

HMD سال گذشته پس‌ از عرضه‌ی چند مدل گوشی‌ نوکیا، از تولید گوشی‌های اختصاصی خود در سال ۲۰۲۴ خبر داد. این شرکت اکنون در MWC 2024 جزئیاتی درمورد برنامه‌هایش برای عرضه‌ی گوشی تاشو متفاوت ارائه داده است.

HMD قصد دارد در جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) گوشی تاشو جدیدی با همکاری برند باربی عرضه کند. دستگاه مذکور درواقع یک گوشی ساده خواهد بود و هیچ اشاره‌ای به سیستم‌عامل آن نشده است.

HMD قبلاً از پلتفرم KaiOS در چندین مدل از گوشی‌های ساده‌ی خود بهره گرفته است و بنابراین انتظار می‌رود گوشی باربی را نیز با همین سیستم‌عامل عرضه کند.

پوستر محو گوشی ساده تاشو HMD باربی

HMD طراحی گوشی باربی را فاش نکرده است اما تصویری به‌اشتراک گذاشته که در آن رنگ‌ صورتی را مشاهده می‌کنیم. اکنون حدود ۶ ماه از عرضه‌ی فیلم باربی می‌گذرد و بنابراین شرکت فنلاندی کمی دیر به‌فکر استفاده از تب‌وتاب پیرامون فیلم مذکور افتاده است.

HMD قصد دارد گوشی هوشمند دیگری به‌نام HMD Fusion را نیز عرضه کند که کاربران می‌توانند سخت‌افزار این محصول را سفارشی‌سازی کنند. دستگاه مذکور در جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) روانه‌ی بازار خواهد شد و تصاویری هم از طراحی قاب پشتی آن دردسترس قرار گرفته است.

گوشی HMD Fusion از نمای پشت
گوشی HMD Fusion از نمای پشت
گوشی HMD Fusion از نمای پشت

بر اساس بیانیه‌ی رسمی HMD، این شرکت امروز مجموعه‌ابزار مخصوصی برای گوشی Fusion منتشر می‌کند که حاوی فایل‌های طراحی و اطلاعات یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری است. سایر اطلاعات و مشخصات این دستگاه هنوز اعلام نشده اما به‌نظر می‌رسد فرایند تعویض قطعاتش کمی پیچیده‌تر از روش مغناطیسی باشد که قبلاً در گوشی‌ موتورولا مدل Moto Z دیده بودیم.

HMD تأیید کرد در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) گوشی دیگری نیز عرضه خواهد کرد که تعویض نمایشگر آن بسیار آسان خواهد بود. این شرکت به روش دقیق تعمیر یا تعویض صفحه‌نمایش دستگاه مذکور اشاره نکرد، اما گفت مراحل تعویض نمایشگر محصول مورد بحث نسبت‌ به گوشی‌های معمولی ساده‌تر خواهد بود. قیمت گوشی مورد اشاره نیز هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات