مشخصات اولین گوشی تاشو نوبیا لو رفت؛ نمایشگر باکیفیت و تراشه اسنپدراگون

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوبیا فلیپ 5G با پس زمینه‌ی دختر خندان
مشخصات منتسب‌ به نوبیا فلیپ 5G نشان می‌دهند این گوشی تاشدنی تراشه‌ی پرچمدار ندارد.
تبلیغات

نوبیا که زیرمجموعه‌ی شرکت سازنده‌ی گوشی زد تی ای محسوب می‌شود، در حال آماده شدن برای رونمایی از دو گوشی جدید است.

طبق اطلاعات فاش‌شده در منابع چینی، گوشی‌های جدید نوبیا با شماره‌مدل NX724J و NX302J موفق به دریافت گواهی TENAA شده‌اند. اولین شماره‌مدل به نوبیا فلیپ 5G مربوط است اما از نام نهایی دستگاه دوم اطلاعاتی در دست نیست.

صفحه‌نمایش داخلی نوبیا فلیپ 5G از نوع اولد است و اندازه‌‌ی ۶٫۹ اینچی دارد و از وضوح ۱۱۸۰ در ۲۷۹۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش خارجی نیز از نوع اولد است و اندازه‌ی ۱٫۴۳ اینچی و وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل دارد. به‌نظر می‌رسد گوشی مورد بحث برخی از ویژگی‌های زد تی ای لیبرو فلیپ را به ارث خواهد برد.

نوبیا فلیپ 5G به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهد بود و در کانفیگ‌های مختلفی با ۸ تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه خواهد شد. گوشی مورد بحث به دو باتری ۳٬۲۱۰ و ۹۷۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد بود و به‌احتمال زیاد از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شخصی درحال بیرون آوردن گوشی ZTE لیبرو فلیپ درحالت تاشده از کیف

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نوبیا فلیپ 5G را یک ماژول ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی همراهی خواهند کرد. گوشیِ پوسته‌صدفی نوبیا ۲۰۹ گرم وزن و ۷ میلی‌متر قطر دارد و حسگر اثرانگشت را در زیر صفحه‌نمایش خود جا داده است.

دومین گوشی که شماره‌مدل NX302J را یدک می‌کشد، دستگاهی اقتصادی با صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی LCD با وضوح +HD خواهد بود. پردازنده‌ی ۲٫۲ گیگاهرتزی دستگاه مورد بحث انرژی خود را از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند.

دستگاه دوم در کانفیگ‌های مختلف با ۴ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌فروش خواهد رسید. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی جدید نوبیا را یک ماژول ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراهی خواهند کرد.

گوشی اقتصادی تاشدنی نوبیا ۲۰۵ گرم وزن و ۸٫۹ میلی‌متر قطر خواهد داشت و حسگر اثر انگشت را در بخش کناری خود جای خواهد داد.

از قیمت گوشی های جدید نوبیا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و باید دید که آیا می‌توانند به لیست بهترین گوشی های تاشو و بهترین گوشی‌ های اقتصادی راه پیدا کنند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات