شیائومی ۱۴ اولترا برای هجوم به بازارهای بیشتر آماده می‌شود

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مدل سفید شیائومی ۱۴ اولترا / Xiaomi 14 Ultra در حالت افقی
شیائومی ۱۴ اولترا که فعلا در انحصار بازار چین است، احتمالا به‌زودی وارد بازار هند و کشورهای اروپایی خواهد شد.
تبلیغات

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا هفته‌ی گذشته در چین رونمایی شد و بنابر گزارش وبسایت GSMChina، بهترین گوشی شیائومی به‌زودی راه خود را به بازار هند باز می‌کند.

شیائومی کدهای نرم‌افزاری خاصی برای مناطق مختلف دنیا دارد. ظاهراً در فرم‌ور شیائومی ۱۴ اولترا کد ro.boot.hwc=IN دیده شده است. عبارت IN به عرضه‌ی گوشی در بازار هند اشاره می‌کند. جدیدترین پرچمدار شیائومی علاوه بر بازار چین و هند، در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد.

کد‌های فاش شده از مناطق قابل عرضه گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

قلب تپنده‌ی شیائومی ۱۴ اولترا تراشه‌ی پرقدرت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که عملکردی نرم و روان به گوشی می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی جدیدترین پرچمدار شیائومی، مجموعه‌دوربین پرقدرتی به‌حساب می‌آید که در همکاری با لایکا ساخته شده است. شیائومی ۱۴ اولترا، یکی از بهترین گوشی های بازار در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

عرضه‌ی شیائومی ۱۴ اولترا در هند اتفاق مهمی برای علاقه‌مندان به گوشی در این کشور است. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی شیائومی مدل ۱۴ اولترا در بازار هند و بازار جهانی دردسترس نیست.

قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا برای کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در بازار چین، از ۶٬۴۹۹ یوان (۹۰۰ دلار) شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات