گلکسی زد فولد ۶ قابلیت مهم گلکسی S24 اولترا را به ارث می‌برد

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری دوربین گوشی موبایل گلکسی زد فولد 5 سامسونگ / Samsung Galaxy Z Fold5
گلکسی زد فولد ۶ احتمالاً قرار است با یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های گوشی گلکسی S24 اولترا دردسترس قرار بگیرد.
تبلیغات

یکی از انتقادات اصلی کاربران از گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ این است که به نسبت قیمت‌شان دوربین فوق‌العاده‌ای ارائه نمی‌دهند. به‌عنوان مثال، گلکسی زد فولد ۵ با وجود قیمت تقریباً دو برابر، دوربینی مشابه با گلکسی اس ۲۴ دارد و تنها به دلیل دوربین تعبیه‌شده در نمایشگر تاشو متمایز می‌شود.

ذهنیت کاربران این است که سامسونگ همچنان بهترین سخت‌افزار دوربین خود را در انحصار گوشی‌های سری گلکسی اس اولترا نگه می‌دارد؛ اما شایعه‌ای جدید حاکی است که بهترین گوشی سامسونگ در دسته‌ی تاشدنی‌ها یعنی گلکسی زد فولد ۶ همان دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۴ اولترا را خواهد داشت.

منبعی آگاه در شبکه‌ی اجتماعی ایکس ادعا می‌کند که سامسونگ تصمیم گرفته است تا بهترین گوشی تاشو خود را به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اس ۲۴ اولترا مجهز کند. این منبع همچنین می‌گوید سامسونگ برنامه‌ای برای کاهش ظرفیت باتری ندارد.

با توجه به این‌که هنوز حدود ۶ ماه تا معرفی رسمی گلکسی زد فولد ۶ فاصله داریم، ممکن است شایعات زیادی تا زمان دریافت اطلاعات رسمی از گوشی سامسونگ منتشر شود. قیمت گوشی و مشخصات دستگاه هنوز مشخص نیست.

گوشی‌های تاشدنی درحال حاضر بسیار گران هستند و بعید به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تغییر زیادی در فرمول خود ایجاد کند. انتظار می‌رود سامسونگ بیشتر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی در محصولات پرچمدار آینده‌ی خود و جنبه‌های نرم‌افزاری تمرکز کند و درعین حال ارتقای سخت‌افزاری را به حداقل برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات