تحول بزرگ در حوزه گوشی‌های تاشو؛ سه برند چینی از بازار خارج می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
حالت clamshell در گوشی وان پلاس Open
درحالی‌که هواوی روی دستگاه تاشدنی ۱۰ اینچی با دو لولا کار می‌کند، ظاهراً اوپو و ویوو تصمیم دارند از بازار گوشی‌های تاشدنی خارج شوند.
تبلیغات

براساس شایعات، اوپو و ویوو برای خداحافظی از بازار گوشی‌های تاشدنی آماده می‌شوند. احتمالاً این خبر درمورد وان‌پلاس نیز صدق می‌کند زیرا گوشی وان پلاس اوپن اساساً نسخه‌ی بین‌المللی اوپو Find N3 است.

براساس اعلام Hankyung، دلیل تصمیم‌ اوپو و ویوو برای توقف تولید گوشی‌های تاشدنی، کاهش چشمگیر سهم آن‌ها در بازار است. خروج این برندها به سامسونگ و هواوی اجازه می‌دهد از فضای ایجادشده نهایت بهره را ببرند و دستگاه‌های تاشدنی بیشتری به‌فروش برسانند. این دو برخی از بهترین گوشی های تاشو را می‌سازند.

طبق گزارش‌های اخیر هواوی درحال ساخت دستگاه ۱۰ اینچی تاشدنی است که از دو لولا بهره می‌برد و به‌بیان دیگر سه‌بار تا می‌شود. این محصول بازار تبلت‌ها را هدف قرار خواهد داد و طبق شایعات تا ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۳) به‌دست مشتریان خواهد رسید.

ظاهراً سامسونگ روند توسعه‌ی نمایشگر رول‌شدنی را تکمیل کرده است و به‌همین دلیل انتظار می‌رود گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش رول‌شدنی عرضه کند. این احتمال هم وجود دارد غول فناوری کره‌ی جنوبی مثل رقیب چینی خود گوشی تاشدنی با دو لولا بسازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات