این گوشی میان رده ۱۲ گیگابایت رم و قدرت پردازشی زیادی دارد

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
گوشی ویوو S18 پایه و پرو در دو رنگ از نمای پشت
گوشی جدید ویوو با بهره‌گیری از تراشه‌ی مدیاتک و نمایشگر ۱۲۰ هرتز و رم پرظرفیت محصول میان‌رده‌ی جذابی خواهد بود.
تبلیغات

گوشی ویوو V30 Pro به‌زودی برای عرضه در بازار جهانی آماده خواهد شد. V30 پرو سومین نسخه بعد از ویوو V30 و ویوو V30 لایت است و مدل بازطراحی‌شده‌ای از S18 پرو را با پردازنده‌ی ضعیف‌تر ارائه می‌دهد.

ویوو V30 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ با شماره‌مدل V2319 ظاهر شده است. گیک‌بنچ نشان می‌دهد این گوشی به تراشه‌ی ۸ هسته‌ای دیمنسیتی ۸۲۰۰ با حداکثر فرکانس ۳٫۱ گیگاهرتز و ۱۲ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است.

نتایج آزمون بنچمارک ویوو V30 پرو

براساس نتایج گیک‌بنچ، گوشی V30 پرو امتیاز ۱٬۰۴۵ را در عملکرد تک‌هسته‌ای و امتیاز ۳٬۶۳۷ را در عملکرد چندهسته‌ای کسب کرده است. پیش‌ا‌زاین، ویوو V30 استاندارد با شماره‌مدل V2318 در پایگاه Vulkan گیک‌بنچ رؤیت شد و امتیاز ۴٬۱۶۷ را به‌دست آورد.

در مقام مقایسه، گوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۶ پرو از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا استفاده می‌کند و در آزمون بنچمارک گیک‌بنچ توانسته است به امتیاز ۱٬۲۳۹ در پردازش تک‌هسته‌ای و ۴٬۱۸۹ در عملکرد چندهسته‌ای دست ‌یابد و قدرت بیشتری درمقایسه‌با V30 پرو به‌نمایش بگذارد. این مدل گوشی پوکو هم‌اکنون قدرتمندترین میان‌رده‌ی دنیا است.

ویوو S18 و S18 پرو که نسخه‌های چینی ویوو V30 و V30 پرو هستند، به‌ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس عرضه شده‌اند. بنابراین، سری ویوو V30 احتمالاً با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شوند تا خرید گوشی های مذکور ساده‌تر باشد.

می‌توان انتظار داشت که گوشی ویوو V30 پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح +FHD، پشتیبانی از +HDR10، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۸۰۰ نیت مجهز باشد که باعث می‌شود این محصول در فهرست بهترین گوشی های میان رده قرار بگیرد.

مدل چینی گوشی ویوو V30 پرو با ۸ و ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم به‌همراه ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

جزیره‌ی مربعی‌شکل پنل پشتی ویوو V30 پرو از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی سونی IMX920 و دوربین فوق‌‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم دو‌برابری تشکیل شده است. دوربین سلفی گوشی احتمالاً ۵۰ مگاپیکسل با چراغ LED دوگانه خواهد بود.

گفته می‌شود که باتری گوشی ویوو V30 پرو ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را ارائه خواهد داد و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. هنوز قیمت گوشی ویوو در سری V30 مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات