این گوشی‌های سامسونگ به وب‌کم کامپیوترهای ویندوزی تبدیل می‌شوند

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مراسم کنفرانس سامسونگ برای معرفی ویژگی وب کم با گوشی سامسونگ
به‌زودی می‌توان بعضی از گوشی‌‌های سامسونگ را به عنوان وب‌کم استفاده کرد.
تبلیغات

سامسونگ در جریان رویداد CES 2024 اعلام کرد که با مایکروسافت همکاری کرده است تا کاربران، از گوشی‌های گلکسی به عنوان وب‌کم بی‌سیم برای جدیدترین لپ تاپ‌ سامسونگ خود استفاده کنند.

سامسونگ در CES هیچ اشاره‌‌ی مستقیمی به مدل دقیق گوشی یا لپ تاپ‌های تحت پشتیبانی نکرد اما کاربری در ردیت از منبع معتبر خود شنیده این ویژگی فقط برای کاربرانی است که گوشی سامسونگ آن‌ها از رابط کاربری One UI 6.0 یا بالاتر و لپ‌تاپ گلکسی بوک آن‌ها از ویندوز ۱۱ نسخه‌ی 24H1 یا بالاتر پشتیبانی می‌کند.

قابلیت مورد بحث، امکانات پیشرفته‌ای مانند تار کردن پس‌زمینه، تنظیم خودکار قاب دوربین‌، تغییر وضوح و امکان زوم و فوکوس اتوماتیک را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا در جلسات آنلاین، ویدئو چت‌ها و حتی استریم‌ها، حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر به‌نظر برسید.

ویژگی Phone Link Webcam قرار است در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) به مرور در دسترس همه قرار گیرد. اگر از گوشی ‌دیگر برندها استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید اندروید ۱۴ گوگل نیز این امکان را به شما ارائه خواهد کرد.

استفاده از گوشی به‌عنوان وب‌کم می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها، انعطاف‌پذیری بیشتر و کیفیت بالاتر ارتباط تصویری شود و شاید جزو محدود امکاناتی باشد که هم جدید و هم کاربردی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات