برترین گوشی‌های اندرویدی ژانویه ۲۰۲۴ از نگاه انتوتو

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی اوپو فایند ایکس ۷ رنگ تقره‌ای و خاکستری
غیبت سامسونگ و شیائومی؛ انتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های دنیا را منتشر کرد.
تبلیغات

بنچمارک انتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌ها در ماه ژانویه (دی و بهمن) را منتشر کرده است. گوشی اوپو مدل فایند ایکس ۷ با تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ در این بنچمارک خوش درخشید و عنوان قدرتمندترین گوشی دنیا را به خود اختصاص داد.

اوپو فایند ایکس ۷ با کسب امتیاز ۲٬۲۰۹٬۲۳۹ جایگاه بالاتری نسبت به گوشی ویوو مدل آیکو ۱۲ پرو با امتیاز ۲٬۲۰۶٬۸۵۹ کسب کرد. گوشی ویوو با وجود بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در جایگاه دوم قرار گرفت.

لیست قدرتمندترین گوشی‌های بنچمارک انتوتو ژانویه‌ی ۲۰۲۴

سومین گوشی اندرویدی پرچمدار در لیست، گوشی ایسوس مدل راگ فون ۸ پرو است. این گوشی نیز از پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می برد اما امتیاز پایین‌تر ۲٬۲۰۴٬۹۹۸ را کسب کرد.

بنچمارک انتوتو لیست بهترین گوشی های میان رده ماه ژانویه (دی و بهمن) را نیز منتشر کرد که در آن ردمی K70E با تراشه‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا در جایگاه اول قرار گرفت که نشان می‌دهد مدیاتک عملکرد بسیار خوبی داشته و پردازنده‌هایش در دل بهترین گوشی های بازار قرار گرفته‌اند.

نکته‌ی جالب در لیست بالا غیبت مدل‌های پرچمدار گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی است. این دو شرکت محصولات پرقدرتی در بازار دارند که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کنند. قیمت گوشی های مور دبحث بیشتر از قیمت گوشی اکثر برندهای چینی دیگر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات