مقاومت حیرت‌انگیز نمایشگر گلکسی S24 اولترا دربرابر خط و خش [تماشا کنید]

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تست خط‌وخش گلکسی S24 اولترا
تست خط و خش گلکسی S24 اولترا مقاومت مثال‌زدنی شیشه‌ی گوریلا آرمور را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

شرکت کورنینگ که به ساخت شیشه‌های محافظ گوریلا گلس مشهور است تلاش کرده تا در هر نسل مقاومت محصولش را افزایش دهد. گلکسی S24 اولترا به عنوان بهترین گوشی سامسونگ و یکی از بهترین گوشی های بازار از جدیدترین شیشه‌ی کورنینگ یعنی گوریلا آرمور بهره می‌برد.

سامسونگ می‌گوید گوریلا آرمور ۷۵ درصد بازتاب نور کمتر نسبت‌به نسل قبل دارد همینطور دوامش ۵۰ درصد بیشتر شده و در برابر خط و خش و ضربه تا چهار برابر مقاوم‌تر است.

JerryRigEverything، یوتیوبر معروف، در ویدیویی جدید گلکسی S24 اولترا را تحت شرایط سختی قرار داده است. در ویدیو می‌توان دید که گوریلا آرمور مقاومت بسیار خوبی در برابر خراشیدگی از خود به نمایش می‌گذارد.

درحالی که سایر شیشه‌های محافظ در سطح ۶ دچار خراشیدگی جزئی و در سطح ۷ دچار خراشیدگی عمیق می‌شوند، گوشی سامسونگ به‌لطف گوریلا آرمور مقاومت خود را یک مرحله بالاتر برده است و در سطح ۸ دچار خراشیدگی عمیق می‌شود.

پرچمدار سامسونگ در سطح ۶ خراش خاصی نشان نمی‌دهد و تنها با میکروسکوپ قابل مشاهده است، اما در سطح ۷ می‌توان آن‌ها را دید. سطح ۸ جایی است که خراش‌های عمیق‌تری در شیشه ظاهر می‌شوند.

نتایج تست نشان می‌دهند که گوریلا آرمور پیشرفت خیره‌کننده‌ای نسبت به نسل‌های قبل داشته و می‌تواند تضمین‌ کند که گوشی‌هایی که از این شیشه‌ی محافظ استفاده می‌کنند مقاومت بسیار بالایی در برابر خط‌ و خش و ضربه خواهند داشت؛ هرچند که روی قیمت گوشی نیز تأثیر خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات