گلکسی S24 چت‌های واتساپ را زنده ترجمه می‌کند

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تبدیل صوت به متن با هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا
هوش مصنوعی Galaxy AI در گوشی گلکسی S24 می‌تواند پیام‌های واتساپ را به‌صورت لحظه‌ای ترجمه کند.
تبلیغات

رویداد آنپکد امسال با رونمایی از قابلیت‌های هوش مصنوعی گوشی‌های سری گلکسی S24 آغاز شد که یکی از برجسته‌ترین آن‌ها، ترجمه‌ی آنی پیام‌های متنی و حتی مکالمات صوتی بود. اکنون مشخص شده است که قابلیت ترجمه‌ی همزمان برای چت‌های واتساپ نیز کار می‌کند.

گوشی گلکسی S24 در دست صفحه واتساپ ترجمه همزمان کره ای به انگلیسی

طبق پست کاربری در ایکس، توانایی ترجمه‌ی لحظه‌ای Galaxy AI صرفاً به نرم‌افزارهای پیش‌فرض محدود نیست و روی پیام‌های واتساپ نیز اعمال می‌شود. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، پیام‌ها از زبان کره‌ای به انگلیسی و بالعکس ترجمه شده‌اند. مشخص نیست که آیا این ویژگی فقط در مورد واتساپ وجود دارد یا هر پیام‌رسان دیگری را نیز شامل می‌شود.

سامسونگ اعلام کرده است که قابلیت ترجمه در گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به‌صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به اتصال اینترنت ارائه می‌شود. این ویژگی در گوشی‌ پیکسل ۸ گوگل نیز وجود دارد و احتمالاً در آینده طیف بیشتری از موبایل‌ها به آن مجهز خواهند شد.

غول فناوری کره‌ اعلام کرده است که برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی در نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ به مدل‌های پرچمدار فعلی گوشی سامسونگ نیز وارد می‌شوند. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که کدام ویژگی‌ها به‌عنوان بخشی از به روزرسانی One UI 6.1 به دستگاه‌های موجود اضافه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات