گلکسی S24 اولترا در کجا ارزان‌تر است؟

جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی S24 اولترا و گلکسی S24 پلاس سامسونگ از نمای پشت در دو رنگ
بهترین گوشی سری گلکسی S24 با قیمت‌های متفاوتی در کشورهای مختلف جهان عرضه می‌شود.
تبلیغات

قیمت‌ سری گلکسی S24 به‌جز مدل گلکسی S24 اولترا در ایالات متحده هیچ تغییری نکرده؛ درواقع کانفیگ پایه‌ی قدرتمندترین مدل گلکسی S24 سامسونگ ۱۰۰ دلار از گلکسی اس ۲۳ اولترا گران‌تر است و این محصول با قیمت ۱٬۲۹۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود؛ اما پرچمدار جدید سامسونگ در سایر کشورها با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

تفاوت قیمت گوشی جدید سامسونگ در کشورهای مختلف قابل توجه خواهد بود؛ زیرا بسیاری از عوامل همچون تعرفه‌ی واردات و سود فروشنده‌های غیررسمی، بر قیمت تأثیر می‌گذارند.

اگر یک شهروند آمریکایی بخواهد در کشور خود اقدام به خرید گوشی کند، باید مبلغ قابل توجهی را به‌عنوان مالیات بر فروش بپردازد؛ اما با سفر به کانادا، می‌تواند پرچمدار سامسونگ را با هزینه‌ی کمتری بخرد؛ اگرچه هزینه‌ی سفر ممکن است گران‌تر از سود حاصل‌شده باشد.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در کشورهای مختلف متفاوت است و ظرفیت‌های بالاتر این گوشی نیز گران‌تر به فروش خواهند رسید.

وب‌سایت Android Authority به بررسی قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا در ۱۵ کشور که امکان پیش‌خرید در آن‌ها وجود دارد، پرداخته است.

ارزان‌ترین کشورها برای خرید گوشی گلکسی S24 اولترا

رتبه

کشور

قیمت عرضه

قیمت به دلار آمریکا

۱

کانادا

۱٬۸۰۰ دلار

۱٬۳۳۴ دلار

۲

اندونزی

۲۱٬۹۹۹٬۰۰۰ روپیه

۱٬۴۰۹ دلار

۳

ایالات متحده

۱٬۴۳۰ دلار

۱٬۴۳۰ دلار

۴

چین

۱۰٬۱۹۹ یوان

۱٬۴۳۱ دلار

۵

سنگاپور

۱٬۹۲۸ دلار

۱٬۴۳۴ دلار

۶

استرالیا

۲٬۱۹۹ دلار

۱٬۴۴۴ دلار

۷

نیوزیلند

۲٬۴۴۹ دلار

۱٬۴۹۶ دلار

۸

آلمان

۱٬۴۴۹ یورو

۱٬۵۷۴ دلار

۹

بریتانیا

۱٬۲۴۹ پوند

۱٬۵۸۵ دلار

۱۰

اسپانیا

۱٬۴۵۹ یورو

۱٬۵۸۵ دلار

۱۱

فرانسه

۱٬۴۶۹ یورو

۱٬۵۹۶ دلار

۱۲

ایتالیا

۱٬۴۹۹ یورو

۱٬۶۲۹ دلار

۱۳

هند

۱۳۹٬۹۹۹ روپیه

۱٬۶۸۴ دلار

۱۴

مکزیک

۳۰٬۹۹۹ پزو

۱٬۸۰۴ دلار

۱۵

برزیل

۸٬۹۹۹ رئال

۱٬۸۲۳ دلار

این قیمت‌ها با احتساب مالیات واردات محاسبه شده‌اند

جدول بالا نشان می‌دهد که ارزان‌ترین کشور برای خرید Galaxy S24 Ultra کانادا است که با قیمتی معادل ۱٬۳۳۴ دلار حدود ۷۵ دلار با سایر کشورها تفاوت دارد. گران‌ترین کشورها نیز کشورهای آمریکای لاتین مانند برزیل و مکزیک هستند که این مدل گوشی را با قیمتی بیش از ۱۸۰۰ دلار عرضه می‌کنند.

مالیات بر فروش در کشورهای جهان متفاوت است و اگر یک گردشگر بخواهد گوشی خود را از کشوری دیگر تهیه کند، احتمال دارد بتواند قبل از خروج، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ را پس بگیرد. حتی با در نظر گرفتن مالیات بر فروش، ایالات متحده همچنان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مناطق برای خرید این گوشی پرچمدار است و در جایگاه سوم پس از کانادا و اندونزی قرار دارد.

گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا در این هفته رونمایی شد و هنوز برای پیش‌فروش در بسیاری از بازارهای جهانی آماده نشده است؛ بنابراین فعلاً از سرزمین غول‌های الکترونیک یعنی ژاپن و کره‌‌ی جنوبی اطلاعاتی در دسترس نیست.

خریداران گلکسی S24 اولترا باید توجه کنند که این گوشی فقط در برخی از کشورها و تنها به‌صورت پیش‌خرید در دسترس است؛ اما به‌زودی وارد ایران هم می‌شود.

در کشورهای عرضه‌کننده، تبلیغات متنوعی در زمینه‌ی پیش‌خرید این گوشی در جریان است که شامل ارتقای رایگان فضای ذخیره‌سازی و اعطای اعتبار خرده‌فروشی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات