اپراتورهای آمریکایی گوشی گلکسی S24 را رایگان می‌فروشند

پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۲۴ در ۴ رنگ
اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا شرایط پیش‌خرید رایگان گلکسی S24 سامسونگ را اعلام کردند.
تبلیغات

پیش‌خرید سری گلکسی S24 سامسونگ از طریق اپراتورهای مخابراتی آمریکایی Verizon و AT&T و T-Mobile و Xfinity Mobile شروع شده است و آن‌ها تحت شرایطی خاص پرچمدارهای جدید را به‌صورت رایگان یا با تخفیف‌های چشمگیر به مشتریان تحویل می‌دهند.

مشتریان ورایزن می‌توانند هر مدل گوشی قدیمی سامسونگ خود را بدون توجه به وضعیت آن، تحویل دهند و در عوض یک گوشی گلکسی S24 یا گلکسی S24 پلاس را با داشتن طرح نامحدود اپراتور، به‌صورت رایگان دریافت کنند.

برای دریافت گلکسی S24 اولترا شرایط فرق می‌کند، زیرا ورایزن آن را کاملاً رایگان تحویل نمی‌دهد و در عوض قیمت گوشی را به حدود ۳۰۰ دلار کاهش می‌دهد. سامسونگ نیز یک گلکسی واچ یا گلکسی تب را هدیه می‌دهد، اگرچه مشتری باید از یک طرح اتصال فعال به اپراتور استفاده کند تا از این فرصت بهره‌مند شود.

موسسه‌ی AT&T امسال برنامه‌ی مبادله‌ای مشابهی با ورایزن دارد و یک گلکسی اس ۲۴ یا گلکسی اس ۲۴ پلاس رایگان در عوض هر نوع گوشی سامسونگ، بدون توجه به سال تولید یا وضعیت آن ارائه می‌دهد.

AT&T تا ۱,۰۰۰ دلار تخفیف برای قیمت گوشی سامسونگ S24 اولترا در نظر گرفته و در صورت پیش‌خرید تا ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن)، ارتقاء رایگان فضای ذخیره‌سازی به کانفیگ بالاتر برای مشتری فراهم می‌شود.

T-Mobile طرح مبادله‌ی گوشی گلکسی اس ۲۴ را مشابه رقبای خود ارائه می‌دهد که باعث می‌شود برای مشتریانش کاملاً رایگان شود.

بر خلاف دو اپراتور دیگر، مشتریان تی‌موبایل باید حداقل ۱۰۰ دلار برای گلکسی اس ۲۴ پلاس یا ۶۰۰ دلار برای S24 اولترا پرداخت کنند. معامله‌ی تبادل تی‌موبایل شاید جذاب‌ترین طرح نباشد، اما این اپراتور در ازای خریدن سرویس اشتراکی Go5G Plus یا Go5G Next تا ۱,۰۰۰ دلار تخفیف برای S24 اولترا ارائه می‌دهد.

Xfinity Mobile تا ۸۰۰ دلار اعتبار تعویض با مدل قدیمی و دوبرابر فضای ذخیره‌سازی برای مدل گلکسی S24 به انتخاب مشتری ارائه می‌دهد. کسانی که گوشی برای مبادله ندارند نیز چنانچه تا ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) پیش‌خرید کنند، ۵۰۰ دلار تخفیف دریافت خواهند کرد که معامله‌ی قابل توجهی است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات