اولین نمونه‌عکس‌ گلکسی S24 اولترا منتشر شد؛ قدرت‌نمایی پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ

پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
گلکسی S24 اولترا از نمای پشت
اولین سری از تصاویر ثبت‌شده با گلکسی S24 اولترا، قدرت پرچمدار جدید سامسونگ را در عکاسی نشان می‌دهند.
تبلیغات

سامسونگ در رویداد آنپکد شب گذشته سرانجام از نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش یعنی سری گلکسی S24 رونمایی کرد. گل سرسبد این محصولات گلکسی S24 اولترا است که از نسخه‌ی سفارشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد و از انواع عملکردهای هوش مصنوعی به‌خصوص در عکاسی و ویرایش تصاویر پشتیبانی می‌کند؛ به‌همین‌‌دلیل می‌تواند به‌راحتی وارد فهرست بهترین گوشی بازار شود.

اکنون اولین سری از تصاویر ثبت‌شده با سیستم دوربین چهارگانه‌ی گلکسی S24 اولترا دردسترس قرار گرفته‌ است که قدرت عکاسی این دستگاه را در عمل نشان می‌دهند. البته این عکس‌ها برای بررسی تخصصی ثبت نشده‌اند و برای اظهارنظر دقیق درمورد کیفیت دوربین پرچمدار جدید سامسونگ باید منتظر بررسی دقیق آن در استودیو زومیت باشیم.

سامسونگ به‌جای زوم ۱۰ برابری اپتیکال که در گلکسی S23 اولترا ارائه داد، در گلکسی S24 اولترا از زوم اپتیکال ۳ و ۵ برابری بهره می‌برد. دوربین جدید تله‌فوتو این دستگاه از حسگر ۱/۲٫۶ اینچی بسیار بزرگ‌تر از نسل قبل بهره می‌برد و می‌توان با آن تصاویری با زوم ۵ برابری بسیار باکیفیت گرفت.

دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S24 اولترا از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند و ابعاد پیکسل‌هایش ۱٫۶ برابر از دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی نسل قبل بزرگ‌تر است. این دوربین از ویژگی‌های هوش مصنوعی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز پشتیبانی می‌کند و برای حذف بهتر نویز تصاویر از موتور ProVision بهره می‌برد.

در ادامه تصاویر گرفته‌شده با دوربین گلکسی S24 اولترا با زوم ۰٫۶ برابری تا ۱۰۰ برابری را مشاهده می‌کنید که سایت GSMArena آن‌ها را به‌اشتراک گذاشته است.

نمونه عکس گلکسی S24 اولترا با زوم ۰٫۶ برابر
نمونه عکس گلکسی S24 اولترا با زوم یک برابر
نمونه عکس گلکسی S24 اولترا با زوم ۲ برابر
نمونه عکس گلکسی S24 اولترا با زوم ۳ برابر
نمونه عکس گلکسی S24 اولترا با زوم ۱۰ برابر
نمونه عکس گلکسی S24 اولترا با زوم ۱۰۰ برابر

در ادامه می‌توانید نمونه‌عکس‌های ثبت‌شده با دوربین زوم جدید گلکسی S24 اولترا را با بزرگ‌نمایی یک برابری، سه برابری، پنج برابری و ۱۰ برابری مشاهده کنید.

نمونه عکس دوربین تله فوتو جدید گلکسی S24 اولترا با زوم یک برابر
نمونه عکس دوربین تله فوتو جدید گلکسی S24 اولترا با زوم ۳ برابر
نمونه عکس دوربین تله فوتو جدید گلکسی S24 اولترا با زوم ۵ برابر
نمونه عکس دوربین تله فوتو جدید گلکسی S24 اولترا با زوم ۱۰ برابر

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا برای کانفیگ پایه‌ی این محصول از ۱۲۹۹ دلار شروع می‌شود که نسبت‌ به قیمت گوشی گلکسی S23 اولترا شاهد افزایش ۱۰۰ دلاری هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات