ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی S24؛ از جعبه گشایی رسمی تا ویژگی‌های هوش مصنوعی [تماشا کنید]

پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
خانواده گلکسی S24 کنارهم ۲
سامسونگ با انتشار چندین ویدیوی تبلیغاتی، قابلیت‌های مختلف پرچمدارانش را به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

شب گذشته سامسونگ در جریان رویداد آنپکد از سه گوشی پرچمدار گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد. هرسه گوشی با حفظ طراحی قبلی به‌روزرسانی‌های مناسبی را تجربه کردند اما شاید مهم‌ترین ویژگی‌ این گوشی‌ها قابلیت‌های هوش مصنوعی‌شان باشد.

سامسونگ چندین ویدیو‌ی تبلیغاتی از پرچمداران جدیدش را در یوتیوب منتشر کرده است که قابلیت‌های مختلف بهترین گوشی های سامسونگ را نمایش می‌دهند.

در ویدیوی بالا می‌توانیم جعبه‌گشایی گلکسی S24 اولترا را مشاهده کنیم که به چند ویژگی گوشی از جمله فریم تیتانیومی و گواهی IP68 اشاره می‌کند.

ویدیوی دیگر به قابلیت‌های هوش مصنوعی از جمله Circle To Search و ترجمه‌ی زنده تماس اشاره می‌کند. سری گلکسی S24 از محفظه‌ی بخار بزرگ‌تر بهره می‌برند؛ همچنین در ویدیو می‌توانیم ببینیم که گلکسی S24 اولترا با شیشه‌ی گوریلا آرمور محافظت می‌شود و به‌لطف رهگیری پرتو تجربه‌ی گیمینگ مناسبی ارائه می‌دهد.

ویدیوی بالا به قابلیت‌های جست‌وجو به کمک هوش مصنوعی اشاره دارد. می‌توان با انتخاب یک سوژه در داخل عکس به‌راحتی اطلاعات و تصاویر مختلفی در مورد آن به‌دست آورد.

در دو ویدیوی بالا سامسونگ نحوه‌ی استفاده از قابلیت‌های ترجمه‌ی زنده تماس و جست‌وجو با کمک هوش مصنوعی را توضیح می‌دهد.

سامسونگ قیمت گوشی مدل گلکسی S24 را ۷۹۹ دلار اعلام کرده و قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب ۹۹۹ دلار و ۱٬۲۹۹ دلار است.

سامسونگ اعلام کرده است که پرچمداران جدیدش از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) عرضه می‌شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات