زبان فارسی به قابلیت ترجمه زنده تماس‌ها در گلکسی S24 اضافه می‌شود

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی S24 ترجمه بی‌درنگ صوت
سامسونگ اعلام کرده است که پشتیبانی از زبان فارسی به قابلیت ترجمه‌ی زنده‌ی تماس‌ها در گلکسی S24 اضافه خواهد شد.
تبلیغات

گلکسی S24 به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ از راه رسیده است تا برای رقبایی مثل آیفون ۱۵ پرو خط‌و‌نشان بکشد. یکی از تفاوت‌های مهم گلکسی S24 با بهترین گوشی شرکت‌های رقیب، توجه ویژه به هوش مصنوعی است.

سامسونگ در مراسم آنپکد اعلام کرد که گوشی‌های سری گلکسی S24 به شما اجازه می‌دهند تماس‌ها را به‌صورت زنده ترجمه کنید. قابلیت هیجان‌انگیز Live Translate در ابتدا از ۱۳ زبان پشتیبانی می‌کند؛ اما بر اساس آنچه سامسونگ به زومیت گفته است، پشتیبانی از زبان فارسی به قابلیت ترجمه‌ی زنده‌ی تماس اضافه خواهد شد.

خانواده گلکسی S24
به‌ترتیب از پایین به بالا: گلکسی S24 اولترا، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24

به گفته‌ی سامسونگ، پردازش‌های ترجمه‌ی زنده‌ی تماس به‌صورت محلی در داخل دستگاه انجام می‌گیرند و خبری از ارسال آن‌ها به سرورهای ابری نیست. این باعث می‌شود که امنیت قابلیت موردبحث به‌طرز چشمگیری افزایش یابد.

هوش مصنوعی سامسونگ قابلیت‌های هیجان‌انگیز دیگری نیز ارائه می‌دهد؛ ازجمله دستکاری لحن متن‌ها، تبدیل صدا به متن، ویرایش تصویر و تبدیل ویدیوهای عادی به ویدیوهای حرکت‌آهسته.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا از ۱٬۲۹۹ دلار آغاز می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت گوشی گلکسی S23 اولترا است. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس به‌ترتیب در کانفیگ پایه ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار است. این گوشی‌ها از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات