سبک‌ترین گوشی تاشدنی دنیا در راه است

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
ابعاد گوشی موبایل ایکس فولد 2 ویوو / vivo X Fold2 قرمز
ویوو به‌زودی از سبک‌ترین گوشی تاشدنی رونمایی خواهد کرد و این عنوان را از آنر مجیک V2 خواهد گرفت.
تبلیغات

سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند، در حال توسعه‌ی گوشی‌های تاشو سبک‌تر هستند. در حال حاضر گوشی آنر مجیک V2 با وزن ۲۳۱ گرم، عنوان سبک‌ترین گوشی هوشمند تاشو کتابی در بازار چین را به خود اختصاص داده است.

گمان ‌می‌رود که گوشی ویوو X Fold 3 که در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ عرضه ‌می‌شود، عنوان سبک‌ترین گوشی تاشو را از آن خود کند.

ویوو قرار است به‌زودی سه دستگاه جدید خود یعنی Vivo X100s، تبلت Vivo Pad 3 و سری Vivo X Fold 3 را معرفی کند. انتظار می‌رود ایکس فولد ۳ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ایکس فولد ۳ پرو به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز باشد.

با توجه به پست اخیر Digital Chat Station، ضخامت تاشدنی جدید ویوو در حالت باز ۵ میلی‌متر و در حالت بسته ۱۰٫۵ میلی متر است.

Digital Chat Station قبلاً ادعا کرده بود که Vivo X Fold 3 یک دستگاه باریک و سبک خواهد بود و پست منتشر شده نیز نشان می‌دهد که این گوشی تاشو با وزن بین ۲۲۰ تا ۲۲۹ گرم عرضه خواهد شد. تمامی شواهد حاکی از آن است که ایکس فولد ۳ می‌تواند وارد فهرست بهترین گوشی های تاشو شود.

باتوجه به افشاگری‌های اخیر انتظار می‌رود که Vivo X Fold 3 برخلاف مدل پرو، بدون دوربین تله‌فوتو پریسکوپی، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و شارژ بی‌سیم عرضه شود.

انتظار می‌رود که قیمت گوشی X Fold 3 پایین‌تر از رقبا باشد، اما هنوز تا زمان ورود تاشدنی‌ها به فهرست بهترین گوشی اقتصادی فاصله‌ی بسیار زیادی داریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات