بنچمارک جنجالی گلکسی S24 منتشر شد؛ قدرت‌نمایی پردازنده اگزینوس

پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس
بنچمارک‌‌های جدید گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا، نتایج جالبی به همراه دارند.
تبلیغات

گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا بار دیگر در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شدند و به نظر می‌رسد که هر دو نسخه‌ی اگزینوس و اسنپدراگون طی چند ماه گذشته شاهد برخی بهینه‌سازی‌ها بوده‌اند. این بهینه‌سازی بیشتر روی مدل اگزینوس دیده می‌شود.

به گزارش سم‌موبایل، نسخه‌ی اگزینوس گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس در بخش تک و چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۶ به ترتیب امتیاز ۲٬۱۹۳ و ۶٬۸۹۵ را کسب کرد و گلکسی S24 اولترا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توانست در بخش تک و چندهسته‌ای به ترتیب امتیاز ۲٬۲۹۷ و ۷٬۱۰۴ را کسب کند.

نتایج بنچمارک گوشی گلکسی S24 پلاس سامسونگ در گیک‌‌بنچ
نتایج بنچمارک گلکسی S24 پلاس

نسخه‌ی اگزینوس گلکسی S24 پلاس پیش‌تر در بنچمارک گیک‌بنچ توانسته بود در بخش تک‌ و چند‌هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۲٬۰۶۷ و ۶٬۵۲۰ را کسب کند درحالی که گلکسی S24 اولترا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بخش تک و چندهسته‌ای به ترتیب امتیاز ۲٬۲۳۴ و ۶٬۸۰۷ را کسب کرد.

نتایج بنچمارک گوشی گلکسی S24 اولترا در گیک‌بنچ
نتایج بنچمارک گلکسی S24 اولترا

باوجود اینکه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در گلکسی S24 اولترا همچنان عملکرد بهتری از اگزینوس ۲۴۰۰ دارد، اما بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که اگزینوس در حال کم کردن اختلافش با اسنپدراگون است.

گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس در سراسر دنیا به جز آمریکا و کانادا با پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه خواهند شد درحالی که گلکسی اس ۲۴ اولترا در همه‌ی کشورها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد.

پرچمداران جدید سامسونگ که در دسته‌ی بهترین گوشی ها قرار می‌گیرند در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی ۱۴۰۲) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

سامسونگ وعده‌ی ویژگی‌های انقلابی به کمک هوش مصنوعی را در گوشی‌های جدیدش می‌دهد. قیمت گوشی‌ های سری گلکسی اس ۲۴ در جریان رویداد گلکسی آنپکد اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات